Quote from Funbeat user on 16 September 2011, 10:08Morrn Camilla. Skönt att det går åt rätt håll 😀
Morrn Camilla. Skönt att det går åt rätt håll 😀
Quote from Funbeat user on 16 September 2011, 10:13Fast jag blev lite nedslagen när jag först på tredje försöket lyckades sätta ihop perkulatorn (#)
Fast jag blev lite nedslagen när jag först på tredje försöket lyckades sätta ihop perkulatorn (#)
Quote from Funbeat user on 16 September 2011, 11:32Bli inte det. Hjärnan har helt enkelt tagit en paus från sånt för att se till att du blir frisk 🙂 Och kaffe är överreklamerat 😀
Bli inte det. Hjärnan har helt enkelt tagit en paus från sånt för att se till att du blir frisk 🙂 Och kaffe är överreklamerat 😀
Quote from Funbeat user on 17 September 2011, 08:45Morrn på er! kaffedags nu 🙂
Morrn på er! kaffedags nu 🙂
Quote from Funbeat user on 17 September 2011, 08:47Japp, kaffe! God Morgon 😉
Japp, kaffe! God Morgon 😉
Quote from Funbeat user on 17 September 2011, 09:07Kaffet uppdrucket och gröten uppäten. Nu är det bara att vänta på halvmarastarten.
Kaffet uppdrucket och gröten uppäten. Nu är det bara att vänta på halvmarastarten.
Quote from Funbeat user on 17 September 2011, 09:19God morgon! Joggdax!
God morgon! Joggdax!
Quote from Funbeat user on 17 September 2011, 10:49Kaffe, check. Nu, backintervaller (t+)
Kaffe, check. Nu, backintervaller (t+)
Quote from Funbeat user on 18 September 2011, 09:34God Morgon!
Kaffet sitter fint med mackan i magen, ha en toppendag alla singlar och singlor 🙂
God Morgon!
Kaffet sitter fint med mackan i magen, ha en toppendag alla singlar och singlor 🙂
Quote from Funbeat user on 19 September 2011, 08:30God Morgon!
Ledig idag men nu känns det som förkylningen är över, för denna gång. Väntar med spänning på att få göra spirometri på onsdag för att se om det kan vara nåt fel på lungorna mina. Ha en toppendag 😉
God Morgon!
Ledig idag men nu känns det som förkylningen är över, för denna gång. Väntar med spänning på att få göra spirometri på onsdag för att se om det kan vara nåt fel på lungorna mina. Ha en toppendag 😉