Quote from Funbeat user on 19 September 2011, 11:03Camilla, hoppas verkligen att det inte ät nåt fel på lungorna !
Camilla, hoppas verkligen att det inte ät nåt fel på lungorna !
Quote from Funbeat user on 19 September 2011, 11:35Funderar själv på om jag har astma, ansträngnings- alt förkylningsastma. Då får jag veta varför jag ofta blir förkyld, att förkylningen håller på så länge och om det går att göra nåt för det.
Funderar själv på om jag har astma, ansträngnings- alt förkylningsastma. Då får jag veta varför jag ofta blir förkyld, att förkylningen håller på så länge och om det går att göra nåt för det.
Quote from Funbeat user on 19 September 2011, 13:45Håller alla tummar jag har att det inte är något.
Håller alla tummar jag har att det inte är något.
Quote from Funbeat user on 19 September 2011, 13:48Nej, det får inte vara fel på lungorna .... Håller tummarna!
Nej, det får inte vara fel på lungorna .... Håller tummarna!
Quote from Funbeat user on 20 September 2011, 07:13God Morgon! Tyckte alarmet gick igång väldigt tidigt i morse och det stämmer ju. Några omgångar snooze, sen kom jag upp till en höstig dag. Ha en bra dag.
God Morgon! Tyckte alarmet gick igång väldigt tidigt i morse och det stämmer ju. Några omgångar snooze, sen kom jag upp till en höstig dag. Ha en bra dag.
Quote from Funbeat user on 20 September 2011, 08:07Inte god morgon. Idag är jag så trött att jag knappt vet vad jag heter och jag vet inte ens varför?? (#)
Inte god morgon. Idag är jag så trött att jag knappt vet vad jag heter och jag vet inte ens varför?? (#)
Quote from Funbeat user on 20 September 2011, 08:38Hösttrötthet? Jag ville knappt tro att klockan ringde Redan!! Men så illa var det 🙁
Hösttrötthet? Jag ville knappt tro att klockan ringde Redan!! Men så illa var det 🙁
Quote from Funbeat user on 20 September 2011, 09:56God morgon! Det bästa med att få herrbesök så här på morgonkvisten är inte att de sa att jag var glad och trevlig och att fler borde vara som jag, utan att jag nu har en ny diskmaskin som är bra mycket tystare än den förra.
God morgon! Det bästa med att få herrbesök så här på morgonkvisten är inte att de sa att jag var glad och trevlig och att fler borde vara som jag, utan att jag nu har en ny diskmaskin som är bra mycket tystare än den förra.
Quote from Funbeat user on 20 September 2011, 10:29🙂
🙂
Quote from Rasmus Olsson on 20 September 2011, 11:09Vad heter din nya sambo?
Vad heter din nya sambo?