Quote from Funbeat user on 23 September 2011, 22:29Jeans köpte jag för 200Kr helt neutrala men helt underbara på Cubus då kan man köpa mycket:)
Jeans köpte jag för 200Kr helt neutrala men helt underbara på Cubus då kan man köpa mycket:)
Quote from Funbeat user on 24 September 2011, 06:58Morrn morrn 🙂
Morrn morrn 🙂
Quote from Funbeat user on 24 September 2011, 07:31Morrn Heff 🙂
Ingela, Cubus brukar inte ha mina storlekar. Var förbi en affär som heter Nudie här i Sthlm, som bara säljer jeans. De billigaste de hade kostade 1100 kr !!! Sen var det från 1300 och uppåt.
Jag kan tänka mig ett par fö 8-900 men då ska de
Morrn Heff 🙂
Ingela, Cubus brukar inte ha mina storlekar. Var förbi en affär som heter Nudie här i Sthlm, som bara säljer jeans. De billigaste de hade kostade 1100 kr !!! Sen var det från 1300 och uppåt.
Jag kan tänka mig ett par fö 8-900 men då ska de
Quote from Funbeat user on 24 September 2011, 08:03Nudie köpte jag senast. Grymt sköna och snygga. Men jag köper nästan aldrig på fullpris, speciellt inte jeans där prislapparna ofta är hisnande. Handlar då det är 50%, till exempel efter jul. 6-700 spänn är lagom pengar.
Nudie köpte jag senast. Grymt sköna och snygga. Men jag köper nästan aldrig på fullpris, speciellt inte jeans där prislapparna ofta är hisnande. Handlar då det är 50%, till exempel efter jul. 6-700 spänn är lagom pengar.
Quote from Funbeat user on 24 September 2011, 08:08Morrn!
Halsen känns inte OK, jäkla höstbacelusker:-(
Morrn!
Halsen känns inte OK, jäkla höstbacelusker:-(
Quote from Funbeat user on 24 September 2011, 08:59God Morgon!
Solen skiner, kaffet är varmt och det ska bli en trevlig dag. Träffa några fb-singlar i kväll och andra FB-vänner idag. Jag hoppas att jag få se skymten av några av er som springer 😉
God Morgon!
Solen skiner, kaffet är varmt och det ska bli en trevlig dag. Träffa några fb-singlar i kväll och andra FB-vänner idag. Jag hoppas att jag få se skymten av några av er som springer 😉
Quote from Jonny Persson on 24 September 2011, 09:01God morgon!
Kaffet varmt här med. Ett träningspass om en stund och sen in och heja på springande kompisar. Det ska bli intressant att se om någon kan klämma sig in topp 10 på tremilen.
God morgon!
Kaffet varmt här med. Ett träningspass om en stund och sen in och heja på springande kompisar. Det ska bli intressant att se om någon kan klämma sig in topp 10 på tremilen.
Quote from Funbeat user on 24 September 2011, 09:08God morgon alesammans.
Celos hoppas du hittar byxor så du blit nöjd.
God morgon alesammans.
Celos hoppas du hittar byxor så du blit nöjd.
Quote from Funbeat user on 24 September 2011, 12:43Celos, kan verkligen tipsa om jeansen på Sisters, Hillfiger (prisklassen enligt dina önskemål) och är hur fina som helst. (låga, ack så fina, mina favoriter)
Celos, kan verkligen tipsa om jeansen på Sisters, Hillfiger (prisklassen enligt dina önskemål) och är hur fina som helst. (låga, ack så fina, mina favoriter)
Quote from Funbeat user on 25 September 2011, 09:55God Morgon, lite fjärilar i magen min...... Ska bli skönt att springa i dag 🙂 Jag har packat ner medaljerna och efter målgång kommer jag stolt att bära de fyra medaljer som visar att jag fullbordat en tjejklassiker (H)
God Morgon, lite fjärilar i magen min...... Ska bli skönt att springa i dag 🙂 Jag har packat ner medaljerna och efter målgång kommer jag stolt att bära de fyra medaljer som visar att jag fullbordat en tjejklassiker (H)