Quote from Funbeat user on 25 September 2011, 10:42Hejar på dig hemifrån Camilla!
Hejar på dig hemifrån Camilla!
Quote from Funbeat user on 25 September 2011, 17:07Camilla, wow! Heja, heja!!! Lycka till idag!! 🙂
Camilla, wow! Heja, heja!!! Lycka till idag!! 🙂
Quote from Funbeat user on 25 September 2011, 18:47😀
😀
Quote from Funbeat user on 26 September 2011, 05:28Rackarns vad natten går fort....morrn på er...(gäääääsp) 🙂
Rackarns vad natten går fort....morrn på er...(gäääääsp) 🙂
Quote from Funbeat user on 26 September 2011, 08:32Ja, speciellt om man är uppe så tidigt som du 😉
Kom ur sängen men jag vet att jag måste stärka bålmusklerna, det är där det känns idag. Och lite i låren och fötterna och kanske knäna och .........God Morgon! Ha en toppendag alla singlar 🙂
Ja, speciellt om man är uppe så tidigt som du 😉
Kom ur sängen men jag vet att jag måste stärka bålmusklerna, det är där det känns idag. Och lite i låren och fötterna och kanske knäna och .........
God Morgon! Ha en toppendag alla singlar 🙂
Quote from Funbeat user on 26 September 2011, 10:01Godmorgon är det väl nästan inte längre, men jag önskar er alla det i alla fall. Själv e jag på ett kanonbra humör idag och hoppas få mycket gjort.:-) Mest spänd är jag dock på hur vaden ska kännas ikväll när jag ska ut en kortis för att bara prova på. Te
Godmorgon är det väl nästan inte längre, men jag önskar er alla det i alla fall. Själv e jag på ett kanonbra humör idag och hoppas få mycket gjort.:-) Mest spänd är jag dock på hur vaden ska kännas ikväll när jag ska ut en kortis för att bara prova på. Te
Quote from Funbeat user on 29 September 2011, 08:23God Morgon!
Skönt att vara hemma igen så man kan göra som vanligt. Mitt kaffe hemma är godare.
Ha en toppendag!
God Morgon!
Skönt att vara hemma igen så man kan göra som vanligt. Mitt kaffe hemma är godare.
Ha en toppendag!
Quote from Funbeat user on 29 September 2011, 08:26God Morgon!
2500m simning avklarat 😀
God Morgon!
2500m simning avklarat 😀
Quote from Funbeat user on 29 September 2011, 08:51Idag skulle jag verkligen behöva en stor kopp kaffe. Jag dricker inte kaffe i vanliga fall...
Idag skulle jag verkligen behöva en stor kopp kaffe. Jag dricker inte kaffe i vanliga fall...
Quote from Funbeat user on 29 September 2011, 18:12Gomorgon skulle varit i morse 🙂 så det får bli gokväller 😀
Gomorgon skulle varit i morse 🙂 så det får bli gokväller 😀