Quote from Jonny Persson on 3 October 2011, 12:32Det ska jag göra. Dom tröttnade på att vara ute i regnet...
Det ska jag göra. Dom tröttnade på att vara ute i regnet...
Quote from Funbeat user on 4 October 2011, 07:46God Morgon!
Ha en bra dag alla singlar 😉
God Morgon!
Ha en bra dag alla singlar 😉
Quote from Funbeat user on 4 October 2011, 08:09God morgon! Hade tänkt att få en sovmorgon, men så ringde rörmokaren och sa att han skulle komma förbi. Så nu sitter jag här och försöker gnugga sömnen ur ögonen. Hoppas att detta blir en toppendag 🙂
God morgon! Hade tänkt att få en sovmorgon, men så ringde rörmokaren och sa att han skulle komma förbi. Så nu sitter jag här och försöker gnugga sömnen ur ögonen. Hoppas att detta blir en toppendag 🙂
Quote from Funbeat user on 5 October 2011, 07:24God Morgon!
Utbildning hela dagen och möte i kväll, har redan kört plankminutrarna idag (t+)
Ha en toppendag alla goa singlar;)
God Morgon!
Utbildning hela dagen och möte i kväll, har redan kört plankminutrarna idag (t+)
Ha en toppendag alla goa singlar;)
Quote from Funbeat user on 6 October 2011, 04:57Morrn morrn 🙂
Morrn morrn 🙂
Quote from Funbeat user on 6 October 2011, 05:54Det är vansinne att ha så långt till jobbet å det är bara ibland det går att åka kollektivt de dagarna gillar jag. Överväger starkt att söka annat jobb.
god morgon sägs det.
Det är vansinne att ha så långt till jobbet å det är bara ibland det går att åka kollektivt de dagarna gillar jag. Överväger starkt att söka annat jobb.
god morgon sägs det.
Quote from Funbeat user on 6 October 2011, 05:57God morgon! En timmes simning skall det bli nu 😀
God morgon! En timmes simning skall det bli nu 😀
Quote from Funbeat user on 6 October 2011, 06:50God Morgon!
Utbildning idag med och möte om säker vård i kväll. Hare bra 😉
God Morgon!
Utbildning idag med och möte om säker vård i kväll. Hare bra 😉
Quote from Funbeat user on 6 October 2011, 08:54God morgon på er! 🙂
God morgon på er! 🙂
Quote from Funbeat user on 6 October 2011, 17:08Går ni upp vid lunchen ? 😉
Går ni upp vid lunchen ? 😉