Quote from Funbeat user on 6 October 2011, 17:14Alla är inte så morgon raska som du;)
Alla är inte så morgon raska som du;)
Quote from Funbeat user on 7 October 2011, 08:46Eftersom jag är ledig idag så tog jag sovmorgon. Kaffet är klart och några mackar ska ner i magen innan det är dags att gå ut i skogen för att leta svamp.
Ha en bra dag alla singlar 😉
Eftersom jag är ledig idag så tog jag sovmorgon. Kaffet är klart och några mackar ska ner i magen innan det är dags att gå ut i skogen för att leta svamp.
Ha en bra dag alla singlar 😉
Quote from Funbeat user on 8 October 2011, 07:42God Morgon!
Frukost strax, sen är det volontäruppdrag i Second Hand-butiken. Idag går all försäljning till världens barn. Kom till Erikshjälpen i Spånga och gör ett fynd. Sen middag hos goda vänner i Jakobsberg med övernattning och svampspaning i morgon.
God Morgon!
Frukost strax, sen är det volontäruppdrag i Second Hand-butiken. Idag går all försäljning till världens barn. Kom till Erikshjälpen i Spånga och gör ett fynd. Sen middag hos goda vänner i Jakobsberg med övernattning och svampspaning i morgon.
Quote from Funbeat user on 8 October 2011, 07:48Ds ds 🙂
Ds ds 🙂
Quote from Funbeat user on 8 October 2011, 08:26God morgon. Barnen är hos sin mamma så nu blir det lite träning.
Resten av dagen måste jag jobba. Några presentationer som måste förberedas men jag har ju hela helgen på mig. 🙁
God morgon. Barnen är hos sin mamma så nu blir det lite träning.
Resten av dagen måste jag jobba. Några presentationer som måste förberedas men jag har ju hela helgen på mig. 🙁
Quote from Funbeat user on 8 October 2011, 10:57God Morgon..... 🙂
God Morgon..... 🙂
Quote from Funbeat user on 9 October 2011, 08:13God morgon. Idag har jag haft säsongspremiär på skrapande av bilrutorna. Det var fortfarande en MINUSgrad ute när jag åkte till stallet för att släppa ut hästar. 🙂
God morgon. Idag har jag haft säsongspremiär på skrapande av bilrutorna. Det var fortfarande en MINUSgrad ute när jag åkte till stallet för att släppa ut hästar. 🙂
Quote from Funbeat user on 9 October 2011, 08:22Stoppa dom attans kallgraderna Jessie, dom behöver inte komma mer söderut 🙂
Morrn morrn
Stoppa dom attans kallgraderna Jessie, dom behöver inte komma mer söderut 🙂
Morrn morrn
Quote from Funbeat user on 9 October 2011, 08:32Heff: Jag bryr mig ju iofs inte om vart de tar vägen utöver hit, så länge de blir kvar HÄR. 😉
ÄNTLIGEN är det helt rätt väder för att kunna SPRINGA utomhus utan att dö av värmeslag. Känner att det är läge för en mil eller så idag. 😀
Heff: Jag bryr mig ju iofs inte om vart de tar vägen utöver hit, så länge de blir kvar HÄR. 😉
ÄNTLIGEN är det helt rätt väder för att kunna SPRINGA utomhus utan att dö av värmeslag. Känner att det är läge för en mil eller så idag. 😀
Quote from Funbeat user on 9 October 2011, 08:39😀
😀