Quote from Funbeat user on 11 October 2011, 07:42Morgonjogg och hotellfrukost. Redo för en heldagsdos finskengelska föredrag.
Morgonjogg och hotellfrukost. Redo för en heldagsdos finskengelska föredrag.
Quote from Funbeat user on 11 October 2011, 08:10Morning 🙂
Morning 🙂
Quote from Funbeat user on 11 October 2011, 09:00Morrn morrn 😀
Morrn morrn 😀
Quote from Funbeat user on 11 October 2011, 16:53Jag vet att det inte är morgon längre, men jag vill bara slå ett slag för vattengympa på morgnarna. Min dag började helt KANON med ett pass klockan 07:00 och jag har varit pigg och på gång sen dess! 😀
Jag vet att det inte är morgon längre, men jag vill bara slå ett slag för vattengympa på morgnarna. Min dag började helt KANON med ett pass klockan 07:00 och jag har varit pigg och på gång sen dess! 😀
Quote from Funbeat user on 11 October 2011, 20:16Nice. Länge sen jag var på det, men roligt var det. Allt kändes så lätt i bassängen sen väger man ett ton när man ska upp 🙂
Nice. Länge sen jag var på det, men roligt var det. Allt kändes så lätt i bassängen sen väger man ett ton när man ska upp 🙂
Quote from Funbeat user on 12 October 2011, 05:14Morrn morrn
Morrn morrn
Quote from Funbeat user on 12 October 2011, 07:39Tänkte jag skulle hinna före dig Heff, men icke sa nicke...
God morgon på er denna soliga kalla dag 🙂
Tänkte jag skulle hinna före dig Heff, men icke sa nicke...
God morgon på er denna soliga kalla dag 🙂
Quote from Funbeat user on 12 October 2011, 08:44God Morgon till oss alla 😉
Här skiner solen men det ser ut att blåsa lite. Passar bra med en svamptur innan kvällspass på sjuka huset. Måste nog ställa klockan så jag inte glömmer bort att gå till jobbet................................
God Morgon till oss alla 😉
Här skiner solen men det ser ut att blåsa lite. Passar bra med en svamptur innan kvällspass på sjuka huset. Måste nog ställa klockan så jag inte glömmer bort att gå till jobbet................................
Quote from Funbeat user on 13 October 2011, 05:35Oj, det var en kort natt när klockan ringde men det är bara att stiga upp. Ska strax ta mig till jobbet och sen blir det födelsedagsmiddag för mamma i kväll. Hon fyller 75 idag.
Ha en bra dag 😉
Oj, det var en kort natt när klockan ringde men det är bara att stiga upp. Ska strax ta mig till jobbet och sen blir det födelsedagsmiddag för mamma i kväll. Hon fyller 75 idag.
Ha en bra dag 😉
Quote from Funbeat user on 13 October 2011, 06:51Morgon denna lite kyliga dag.
Jag har börjat frysa nu för tiden. Brrr
Morgon denna lite kyliga dag.
Jag har börjat frysa nu för tiden. Brrr