Quote from Funbeat user on 13 October 2011, 08:06God morgon. Allt klart i stallet nu och hästarna går i hagen och mumsar på sitt hö. Lite mysigt att se solen gå upp över herrgården där hästarna bor. 🙂
Nu gäller det bara att fortsätta ta vara på dagen och inte sega ner sig bara för att måstena redan ä
God morgon. Allt klart i stallet nu och hästarna går i hagen och mumsar på sitt hö. Lite mysigt att se solen gå upp över herrgården där hästarna bor. 🙂
Nu gäller det bara att fortsätta ta vara på dagen och inte sega ner sig bara för att måstena redan ä
Quote from Funbeat user on 14 October 2011, 04:57Morrn morrn
Morrn morrn
Quote from Funbeat user on 14 October 2011, 05:39God Morgon! Nu är arbetsveckan snart slut, det är lite skönt 😉 Ha en bra dag!
God Morgon! Nu är arbetsveckan snart slut, det är lite skönt 😉 Ha en bra dag!
Quote from Funbeat user on 14 October 2011, 07:09God morgon! 8 timmars jobb sedan 2 timmar rullskidor (H)
God morgon! 8 timmars jobb sedan 2 timmar rullskidor (H)
Quote from Rasmus Olsson on 14 October 2011, 14:54Veckans i-landsproblem: jag har 30 semesterdagar kvar.
Veckans i-landsproblem: jag har 30 semesterdagar kvar.
Quote from Funbeat user on 14 October 2011, 17:02Lösning på problemet: ta ut semester.
Lösning på problemet: ta ut semester.
Quote from Rasmus Olsson on 14 October 2011, 17:47Va ska jag göra då?
Va ska jag göra då?
Quote from Funbeat user on 14 October 2011, 18:47Åka någonstans? 🙂
Åka någonstans? 🙂
Quote from Rasmus Olsson on 14 October 2011, 18:52Varsdå? Om det inte riskerar bli frost, kanske jag ska testa tältet jag köpte i somras. Om ryggen vill.
Varsdå? Om det inte riskerar bli frost, kanske jag ska testa tältet jag köpte i somras. Om ryggen vill.
Quote from Funbeat user on 15 October 2011, 05:56Godmorgon! Undrar om man kan börja dammsuga redan nu?
Godmorgon! Undrar om man kan börja dammsuga redan nu?