Quote from Funbeat user on 15 October 2011, 18:07När män är förkylda är dom riktigt sjuka (intygar) 🙂
När män är förkylda är dom riktigt sjuka (intygar) 🙂
Quote from Funbeat user on 16 October 2011, 08:39God Morgon!
Har sovit gott i natt och det blev många timmar oxå. Idag väntar Hässelbyloppet:-)
Ha det bra dag alla singlar 😉
God Morgon!
Har sovit gott i natt och det blev många timmar oxå. Idag väntar Hässelbyloppet:-)
Ha det bra dag alla singlar 😉
Quote from Funbeat user on 16 October 2011, 09:12God morgon!
Här blir det "nybakat" (bake-up :)) till frukost innan det är dags att stressa iväg till kontoret för ännu mer helgarbete (#)
Camilla: Ska du springa?
God morgon!
Här blir det "nybakat" (bake-up :)) till frukost innan det är dags att stressa iväg till kontoret för ännu mer helgarbete (#)
Camilla: Ska du springa?
Quote from Funbeat user on 16 October 2011, 09:13Ja, det stämmer 😉
Ja, det stämmer 😉
Quote from Funbeat user on 16 October 2011, 09:15Camilla: Lycka till! 😀 *kniper med tummarna och plockar fram mina pompoms*
Camilla: Lycka till! 😀 *kniper med tummarna och plockar fram mina pompoms*
Quote from Funbeat user on 16 October 2011, 09:17God morgon alla......helgarbete på mitt schema idag också 🙂
God morgon alla......helgarbete på mitt schema idag också 🙂
Quote from Funbeat user on 16 October 2011, 09:21Tack!
Tack!
Quote from Funbeat user on 17 October 2011, 07:46God Morgon!
Arbetsplatsbesök på Danderyd på förmiddagen och utbildning på em. Ha en bra dag nu med 😉
God Morgon!
Arbetsplatsbesök på Danderyd på förmiddagen och utbildning på em. Ha en bra dag nu med 😉
Quote from Funbeat user on 17 October 2011, 08:40Morning...nu har den stora förkylning slagit till...nedrans 🙁
Morning...nu har den stora förkylning slagit till...nedrans 🙁
Quote from Funbeat user on 17 October 2011, 08:59Låter som en skön dag Camilla.
Heff: hade du inte blivit bättre?
Låter som en skön dag Camilla.
Heff: hade du inte blivit bättre?