Quote from Funbeat user on 17 October 2011, 09:38Morrn. En jädrans förkylning jag är sämre igen. Har tid hos frissan i dag, har ändrat den en gång tidigare pga jobb. Det är väl lika bra att masa sej dit välbehövligt är det.
Morrn. En jädrans förkylning jag är sämre igen. Har tid hos frissan i dag, har ändrat den en gång tidigare pga jobb. Det är väl lika bra att masa sej dit välbehövligt är det.
Quote from Funbeat user on 17 October 2011, 11:27Usch, nu är väl hälften av oss förkylda och den andra halvan har redan varit det.
Vi får krya på oss (t+) Ingela, hoppas du blir finare 😉
Usch, nu är väl hälften av oss förkylda och den andra halvan har redan varit det.
Vi får krya på oss (t+) Ingela, hoppas du blir finare 😉
Quote from Funbeat user on 17 October 2011, 14:01@ Camilla det känns bra att vara nyfriserad. Fördelen med att vi är sjuka nu är att vi troligen hinner bli friska tills Härjedals resan. Hinner det komma snö där tro? Finns det spår med konst snö?
Krya på er alla sjuklingar.
@ Camilla det känns bra att vara nyfriserad. Fördelen med att vi är sjuka nu är att vi troligen hinner bli friska tills Härjedals resan. Hinner det komma snö där tro? Finns det spår med konst snö?
Krya på er alla sjuklingar.
Quote from Funbeat user on 17 October 2011, 17:42Bruksvallarna har snö redan nu, skatespår med konstsnö. Vi stuga ligger på ca 700 möh så det brukar finnas spår och de pistas fort.
Bruksvallarna har snö redan nu, skatespår med konstsnö. Vi stuga ligger på ca 700 möh så det brukar finnas spår och de pistas fort.
Quote from Funbeat user on 17 October 2011, 19:03Härligt jag blir avis.
Härligt jag blir avis.
Quote from Funbeat user on 17 October 2011, 22:32Mina pappa skjutsade mig till mötet i kväll och vi pratade om snötillgången. Ett år var han och jag uppe och åkte skidor i mitten av oktober, vi tror att det var runt 16-20/10 och en skoter var ute och spårade. Mina föräldrar har varit uppe runt höstlovet
Mina pappa skjutsade mig till mötet i kväll och vi pratade om snötillgången. Ett år var han och jag uppe och åkte skidor i mitten av oktober, vi tror att det var runt 16-20/10 och en skoter var ute och spårade. Mina föräldrar har varit uppe runt höstlovet
Quote from Funbeat user on 18 October 2011, 05:09Ja då var det tisdag morgon då. Ena dagen är den andre sig lik tyvärr. Men den stora skillnaden att var morgon är ta mig tusan mörkare än föregående. Hörde på radion alldeles nyss att det kan vara snö på g i västerbotten framåt förmiddagen, men som tur är
Ja då var det tisdag morgon då. Ena dagen är den andre sig lik tyvärr. Men den stora skillnaden att var morgon är ta mig tusan mörkare än föregående. Hörde på radion alldeles nyss att det kan vara snö på g i västerbotten framåt förmiddagen, men som tur är
Quote from Funbeat user on 18 October 2011, 05:36God morgon, idag är det bäst att göra sig fin när man skall till S-holm på möten.
God morgon, idag är det bäst att göra sig fin när man skall till S-holm på möten.
Quote from Funbeat user on 18 October 2011, 08:09God Morgon!
Ska också på möten i Stockholm men jag tar på mig som jag brukar. I dag är det möten på mitt eget sjuka hus och jag ska träffa personer som jag inte sett på länge. Låt oss säga att det ska bli intressant.
God Morgon!
Ska också på möten i Stockholm men jag tar på mig som jag brukar. I dag är det möten på mitt eget sjuka hus och jag ska träffa personer som jag inte sett på länge. Låt oss säga att det ska bli intressant.
Quote from Funbeat user on 18 October 2011, 08:15Erik: Varför förbanna mörkret när man kan...
...slänga på sig en pannlampa och ge sig ut och springa? 😉Seså. Det BLIR vinter varje år. Ta emot det som en gammal kär bekant istället för att gräva ner dig i suckar halva året? Allt blir bättre med en posi
Erik: Varför förbanna mörkret när man kan...
...slänga på sig en pannlampa och ge sig ut och springa? 😉
Seså. Det BLIR vinter varje år. Ta emot det som en gammal kär bekant istället för att gräva ner dig i suckar halva året? Allt blir bättre med en posi