Quote from Jonny Persson on 18 October 2011, 18:17Ni får följa med mig på ett tremilapass i modden i vinter tjejer! 🙂
Ni får följa med mig på ett tremilapass i modden i vinter tjejer! 🙂
Quote from Funbeat user on 18 October 2011, 18:30Moddlöpning gillar jag INTE, men halklöpning går bra. Finns så bra broddar att springa med.
Moddlöpning gillar jag INTE, men halklöpning går bra. Finns så bra broddar att springa med.
Quote from Funbeat user on 18 October 2011, 18:33Mackan, jag är ju så tokig så jag säger JA på stående fot!
Mackan, jag är ju så tokig så jag säger JA på stående fot!
Quote from Jonny Persson on 18 October 2011, 18:36Vinterlöpning i Stockholm brukar ju tyvärr vara synonymt med moddlöpning.
Vinterlöpning i Stockholm brukar ju tyvärr vara synonymt med moddlöpning.
Quote from Jonny Persson on 18 October 2011, 18:40Camilla: Det är rätta takterna!
Camilla: Det är rätta takterna!
Quote from Funbeat user on 18 October 2011, 18:42😀
(#)
😀
(#)
Quote from Funbeat user on 18 October 2011, 19:11Camilla, har du kollat vilken fart Mackan kan hålla i tre mil?:-)
Camilla, har du kollat vilken fart Mackan kan hålla i tre mil?:-)
Quote from Funbeat user on 18 October 2011, 19:19Jag förutsätter att Mackan tar ansvar för gruppen och att alla kommer tillbaka, hela och rena.
Jag förutsätter att Mackan tar ansvar för gruppen och att alla kommer tillbaka, hela och rena.
Quote from Jonny Persson on 18 October 2011, 19:24Förra vintern lyckades jag knäcka årets tia på Hässelbyloppet på ett kuperat tremilapass i halka. 😀
Men det händer att jag är snäll ibland.
Förra vintern lyckades jag knäcka årets tia på Hässelbyloppet på ett kuperat tremilapass i halka. 😀
Men det händer att jag är snäll ibland.
Quote from Funbeat user on 18 October 2011, 19:26Rena efter moddlöpning?? Kan bli rätt skitigt i Stockholms snömodd.
Men jag står och hejar:-)
Rena efter moddlöpning?? Kan bli rätt skitigt i Stockholms snömodd.
Men jag står och hejar:-)