Quote from Funbeat user on 19 October 2011, 07:27morrn morrn, nu smakar kaffet som bäst 🙂
morrn morrn, nu smakar kaffet som bäst 🙂
Quote from Funbeat user on 19 October 2011, 07:56God morgon, då är man tillbaka i gruvan...men morgon kväll skall tillbringas i en festvåning i S-holm 🙂 (H)
God morgon, då är man tillbaka i gruvan...men morgon kväll skall tillbringas i en festvåning i S-holm 🙂 (H)
Quote from Funbeat user on 19 October 2011, 08:16Shyss Jessie, vi ska ju inte avslöja vår taktik 😉
Shyss Jessie, vi ska ju inte avslöja vår taktik 😉
Quote from Funbeat user on 20 October 2011, 05:42Torsdag kan vara en bra dag, idag ska jag få vinterfärg 😀
Vi får ha en bra dag allihop 😉
Torsdag kan vara en bra dag, idag ska jag få vinterfärg 😀
Vi får ha en bra dag allihop 😉
Quote from Jonny Persson on 20 October 2011, 07:48God morgon! Hann tillbaks från morgonrundan innan soluppgången vilket jag är mycket nöjd med. En skön mil i skogen med pannlampan som sällskap och nu ska jag åka till en gymnasieskola och föreläsa om löpträning. 🙂
God morgon! Hann tillbaks från morgonrundan innan soluppgången vilket jag är mycket nöjd med. En skön mil i skogen med pannlampan som sällskap och nu ska jag åka till en gymnasieskola och föreläsa om löpträning. 🙂
Quote from Funbeat user on 20 October 2011, 11:50Härligt Mackan. Jag skulle också gärna hört på föresläsningen man kan bli så härligt peppad då. Jag har så lätt för att slingra mej just från löpningen fast jag vet att det är suveränt och välbehövligt för min rygg och bara man är över tröskelnär det trev
Härligt Mackan. Jag skulle också gärna hört på föresläsningen man kan bli så härligt peppad då. Jag har så lätt för att slingra mej just från löpningen fast jag vet att det är suveränt och välbehövligt för min rygg och bara man är över tröskelnär det trev
Quote from Jonny Persson on 20 October 2011, 16:13Tack Ingela! Båda föreläsningarna gick bra. 🙂
Tack Ingela! Båda föreläsningarna gick bra. 🙂
Quote from Funbeat user on 20 October 2011, 20:00Jaaa! Funbeat-föreläsning med Mackan. Och sen kan alla som vill (typ alla) köpa hans bok och alla som vill (typ bara Camilla) springa tre mil med honom. 😀
Jaaa! Funbeat-föreläsning med Mackan. Och sen kan alla som vill (typ alla) köpa hans bok och alla som vill (typ bara Camilla) springa tre mil med honom. 😀
Quote from Funbeat user on 20 October 2011, 21:40Va kul att höra att du är nöjd Mackan 🙂 Du kanske lyckades inspirerar ungdomarna så de vill följa med på ett pass i vinter?
Va kul att höra att du är nöjd Mackan 🙂 Du kanske lyckades inspirerar ungdomarna så de vill följa med på ett pass i vinter?
Quote from Funbeat user on 20 October 2011, 22:24Bra förslag Johanna. (t+)
Bra förslag Johanna. (t+)