Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELGod morgon!
You need to log in to create posts and topics.

Morrn. Idag skall det bli ett två timmars spinningpass, sen städningen som aldrig blev av igår 🙂
Ha en underbar dag!

Morrn. Idag skall det bli ett två timmars spinningpass, sen städningen som aldrig blev av igår 🙂
Ha en underbar dag!

Jahaaaa? Det är IDAG man ska göra städningen som inte blev av igår alltså? Jamen då säger vi väl så då Celos och så rapporterar vi i gonatt-tråden sent ikväll? 😉

God Morgon!

Nej, jag har inte köpt kvällstidningen 😉 Passade på att sova ut inför dagens skogsbesök med svampkorgen.

Vems tur var det att diska idag?

Godmorgon!
Här hemma var det tydligen min tur, igen.

Herr Diskmaskinen diskar även denna dag. 😀
(tyvärr har jag inte lyckats lära honom att städa också ännu...)

OK, det var väl min tur här hemma igen! Det är bara att erkänna.....

God Morgon!
Mulet idag men det kan ju inte alltid vara solsken. Idag är jag ledig men ska både till tandläkare och läkare. Äntligen!!!!! slutlagning av tand och få besked om vad som är fel med mina lungor. Hade tänkte försöka springa VU men det är fuktig

Håller (t+) (t+)
Hoppas det går bra både hos tandläkare och vanliga läkaren.

Just nu ser jag lite blå himmel och tillstymmelse till som här på Kungsholmen. Bådar gott för em. Tänkte försöka springa en vända när jag kommer hem.

Tack Celos! Jag är hemma efter dagens läkarbesök. Tanden är hel men fortfarande blå, får ordnas hos vanliga tandläkaren. Sen har jag inte astma utan någon form av hyperaktivitet i lungorna av oklar anledning. Har dock fått astmamediciner som jag ska ta un