Quote from Funbeat user on 23 October 2011, 05:56Morrn. Idag skall det bli ett två timmars spinningpass, sen städningen som aldrig blev av igår 🙂
Ha en underbar dag!
Morrn. Idag skall det bli ett två timmars spinningpass, sen städningen som aldrig blev av igår 🙂
Ha en underbar dag!
Quote from Funbeat user on 23 October 2011, 05:59Morrn. Idag skall det bli ett två timmars spinningpass, sen städningen som aldrig blev av igår 🙂
Ha en underbar dag!
Morrn. Idag skall det bli ett två timmars spinningpass, sen städningen som aldrig blev av igår 🙂
Ha en underbar dag!
Quote from Funbeat user on 23 October 2011, 09:50Jahaaaa? Det är IDAG man ska göra städningen som inte blev av igår alltså? Jamen då säger vi väl så då Celos och så rapporterar vi i gonatt-tråden sent ikväll? 😉
Jahaaaa? Det är IDAG man ska göra städningen som inte blev av igår alltså? Jamen då säger vi väl så då Celos och så rapporterar vi i gonatt-tråden sent ikväll? 😉
Quote from Funbeat user on 23 October 2011, 09:58God Morgon!
Nej, jag har inte köpt kvällstidningen 😉 Passade på att sova ut inför dagens skogsbesök med svampkorgen.
Vems tur var det att diska idag?
God Morgon!
Nej, jag har inte köpt kvällstidningen 😉 Passade på att sova ut inför dagens skogsbesök med svampkorgen.
Vems tur var det att diska idag?
Quote from Funbeat user on 23 October 2011, 11:03Godmorgon!
Här hemma var det tydligen min tur, igen.
Godmorgon!
Här hemma var det tydligen min tur, igen.
Quote from Funbeat user on 23 October 2011, 12:28Herr Diskmaskinen diskar även denna dag. 😀
(tyvärr har jag inte lyckats lära honom att städa också ännu...)
Herr Diskmaskinen diskar även denna dag. 😀
(tyvärr har jag inte lyckats lära honom att städa också ännu...)
Quote from Funbeat user on 23 October 2011, 18:27OK, det var väl min tur här hemma igen! Det är bara att erkänna.....
OK, det var väl min tur här hemma igen! Det är bara att erkänna.....
Quote from Funbeat user on 24 October 2011, 09:23God Morgon!
Mulet idag men det kan ju inte alltid vara solsken. Idag är jag ledig men ska både till tandläkare och läkare. Äntligen!!!!! slutlagning av tand och få besked om vad som är fel med mina lungor. Hade tänkte försöka springa VU men det är fuktig
God Morgon!
Mulet idag men det kan ju inte alltid vara solsken. Idag är jag ledig men ska både till tandläkare och läkare. Äntligen!!!!! slutlagning av tand och få besked om vad som är fel med mina lungor. Hade tänkte försöka springa VU men det är fuktig
Quote from Funbeat user on 24 October 2011, 13:31Håller (t+) (t+)
Hoppas det går bra både hos tandläkare och vanliga läkaren.Just nu ser jag lite blå himmel och tillstymmelse till som här på Kungsholmen. Bådar gott för em. Tänkte försöka springa en vända när jag kommer hem.
Håller (t+) (t+)
Hoppas det går bra både hos tandläkare och vanliga läkaren.
Just nu ser jag lite blå himmel och tillstymmelse till som här på Kungsholmen. Bådar gott för em. Tänkte försöka springa en vända när jag kommer hem.
Quote from Funbeat user on 24 October 2011, 15:27Tack Celos! Jag är hemma efter dagens läkarbesök. Tanden är hel men fortfarande blå, får ordnas hos vanliga tandläkaren. Sen har jag inte astma utan någon form av hyperaktivitet i lungorna av oklar anledning. Har dock fått astmamediciner som jag ska ta un
Tack Celos! Jag är hemma efter dagens läkarbesök. Tanden är hel men fortfarande blå, får ordnas hos vanliga tandläkaren. Sen har jag inte astma utan någon form av hyperaktivitet i lungorna av oklar anledning. Har dock fått astmamediciner som jag ska ta un