Quote from Funbeat user on 28 October 2011, 08:13Ledig idag men ska till stan med bästisen och hennes två barn, knappt 5 och 2,5 år. Vi ska till Junibacken, premiär även för mig. Sen ska jag ha barnen när bästisen är på möte och senare på kvällen ska hon fira sin systers magisterexamen och då åker jag o
Ledig idag men ska till stan med bästisen och hennes två barn, knappt 5 och 2,5 år. Vi ska till Junibacken, premiär även för mig. Sen ska jag ha barnen när bästisen är på möte och senare på kvällen ska hon fira sin systers magisterexamen och då åker jag o
Quote from Funbeat user on 28 October 2011, 08:20Gomorron!
ojoj Camilla, du kommer att vara trött i kväll.
Gomorron!
ojoj Camilla, du kommer att vara trött i kväll.
Quote from Funbeat user on 28 October 2011, 08:27Misstänker det..... 😉 Får se om jag eller barnen somnar först.
Fast det ska bli jättekul och jag har sagt att kompisen och hennes syster inte behöver skynda sig hem.
Misstänker det..... 😉 Får se om jag eller barnen somnar först.
Fast det ska bli jättekul och jag har sagt att kompisen och hennes syster inte behöver skynda sig hem.
Quote from Funbeat user on 28 October 2011, 10:32Celos och alla andra: Idag bjuder Morgonpasset på morgongympa! Bara att haka på! 🙂
http://www.youtube.com/watch?v=vEnwNKh1Zmg&feature=shareGod morgon!
Celos och alla andra: Idag bjuder Morgonpasset på morgongympa! Bara att haka på! 🙂
God morgon!
Quote from Funbeat user on 28 October 2011, 10:39God morgon alla morgonpigga och sjusovare fattar inte hur det är fatt här jag sover och sover. Det är inte roligt jag som är en aktiv i vanliga fall, inte orkar jag vara aktiv då jag är vaken heller(#)
God morgon alla morgonpigga och sjusovare fattar inte hur det är fatt här jag sover och sover. Det är inte roligt jag som är en aktiv i vanliga fall, inte orkar jag vara aktiv då jag är vaken heller(#)
Quote from Funbeat user on 5 November 2011, 09:36God Morgon!
Tar det lugnt, ska jobba kvällspass idag och börjar 7 i morgon så jag försökte sova ut...... Gick så där.
God Morgon!
Tar det lugnt, ska jobba kvällspass idag och börjar 7 i morgon så jag försökte sova ut...... Gick så där.
Quote from Funbeat user on 5 November 2011, 10:22God morgon. Får se vad denna dag har att ge..
God morgon. Får se vad denna dag har att ge..
Quote from Funbeat user on 9 November 2011, 08:52God Morgon!
Idag väntar skogen, tar med svampkorgen för att fylla på ladorna. Det verkar vara fint väder men tyckte att det såg ut som rimfrost i gräset utanför. Få klä på mig ordentligt efter en god frukost.
Ha det bra, världens bästa singlar 😉 !
God Morgon!
Idag väntar skogen, tar med svampkorgen för att fylla på ladorna. Det verkar vara fint väder men tyckte att det såg ut som rimfrost i gräset utanför. Få klä på mig ordentligt efter en god frukost.
Ha det bra, världens bästa singlar 😉 !
Quote from Funbeat user on 16 November 2011, 08:45God Morgon!
Kaffe hemma utan stress, hade helst gått upp tidigt för bilfärd upp till Härjedalen men nu blir jag kvar i Stockholmstrakten. Det är bra det med, skidbenen får vila tills underlaget blir det rätta.
God Morgon!
Kaffe hemma utan stress, hade helst gått upp tidigt för bilfärd upp till Härjedalen men nu blir jag kvar i Stockholmstrakten. Det är bra det med, skidbenen får vila tills underlaget blir det rätta.
Quote from Funbeat user on 17 November 2011, 07:39Lite kaffe och sen packa det sista innan det är dags för träningsresa. Startade i går med joggingtur och promenad.
Sköt om er!
Lite kaffe och sen packa det sista innan det är dags för träningsresa. Startade i går med joggingtur och promenad.
Sköt om er!