Quote from Funbeat user on 24 October 2011, 15:55Såg nu att jag skrivit som istället för SOL 😀
Hoppas lungorna blir bättre efter kuren!
Såg nu att jag skrivit som istället för SOL 😀
Hoppas lungorna blir bättre efter kuren!
Quote from Funbeat user on 25 October 2011, 05:48Hej Hopp! Nu är det morgon, ha en bra dag.
Har börjat med Pulmicort.
Hej Hopp! Nu är det morgon, ha en bra dag.
Har börjat med Pulmicort.
Quote from Funbeat user on 25 October 2011, 06:20Morrn, morrn,
Sitter på Arlanda och väntar på resten av resesällskapet, sen bär det av till Prag. Skall bli kul. Väl framme blir det ett besök i Skodas fabrik och sen provkörning av olika bilar. nice 😀Camilla, pulmicort är bra,
Ha en bra dag!
Morrn, morrn,
Sitter på Arlanda och väntar på resten av resesällskapet, sen bär det av till Prag. Skall bli kul. Väl framme blir det ett besök i Skodas fabrik och sen provkörning av olika bilar. nice 😀
Camilla, pulmicort är bra,
Ha en bra dag!
Quote from Funbeat user on 25 October 2011, 08:17Det går säkert att hitta på någon ordvits kring din resa...
Pass - check, pengar - check, biljetter - check, en man vid min sida - tjeck.
Det går säkert att hitta på någon ordvits kring din resa...
Pass - check, pengar - check, biljetter - check, en man vid min sida - tjeck.
Quote from Funbeat user on 25 October 2011, 08:29God morgon, 2600m simning avklarat (H)
God morgon, 2600m simning avklarat (H)
Quote from Funbeat user on 26 October 2011, 05:17morning, bidde lite sovmorgon idag 🙂
morning, bidde lite sovmorgon idag 🙂
Quote from Funbeat user on 26 October 2011, 07:48Ha ha här med, men jag äter frukost nu.... Möte på fm och sen ska jag hämta bästisen och hennes två barn på Arlanda i em. De bor hos hennes syster i Jakan så vi kommer att ses flera gånger 😀
Ha ha här med, men jag äter frukost nu.... Möte på fm och sen ska jag hämta bästisen och hennes två barn på Arlanda i em. De bor hos hennes syster i Jakan så vi kommer att ses flera gånger 😀
Quote from Funbeat user on 26 October 2011, 08:26Haha, den var bra Mattias 🙂
Har precis ätit frukost så nu bär det av ut på stan för en guidad tur. Vädret är lite trist, men vad gör det. Skall definitivt åka tillbaka hit. Någon som vtill följa med?
Haha, den var bra Mattias 🙂
Har precis ätit frukost så nu bär det av ut på stan för en guidad tur. Vädret är lite trist, men vad gör det. Skall definitivt åka tillbaka hit. Någon som vtill följa med?
Quote from Funbeat user on 26 October 2011, 08:47Raggningstips i morgonspasset i P3:
http://sverigesradio.se/sida/default.aspx?ProgramID=2024För övrigt ett program som gör varje morgon lite bättre! 🙂
Raggningstips i morgonspasset i P3:
http://sverigesradio.se/sida/default.aspx?ProgramID=2024
För övrigt ett program som gör varje morgon lite bättre! 🙂
Quote from Funbeat user on 26 October 2011, 19:28Sarah, håller med dig. Jag brukade lyssna på Mix megapol men bytte till P3 och har inte ångrat mig 🙂
Sarah, håller med dig. Jag brukade lyssna på Mix megapol men bytte till P3 och har inte ångrat mig 🙂