Quote from Funbeat user on 7 September 2011, 05:36Morrn 🙂
Inatt gifte jag mej, har en tydlig bild av allt utom henne som var brud.
Ska man skratta, gråta el va frustrerad ? 🙂
Morrn 🙂
Inatt gifte jag mej, har en tydlig bild av allt utom henne som var brud.
Ska man skratta, gråta el va frustrerad ? 🙂
Quote from Funbeat user on 7 September 2011, 06:17Godmorgon, godmorgon denna regniga onsdagsmorgon. 🙂
Heff: Det påminner om en dröm jag hade återkommande när jag var yngre där jag gick i en lååång korridor med dörrar på båda sidor och jag var tvungen att välja EN dörr att öppna och bakom den skulle Ha
Godmorgon, godmorgon denna regniga onsdagsmorgon. 🙂
Heff: Det påminner om en dröm jag hade återkommande när jag var yngre där jag gick i en lååång korridor med dörrar på båda sidor och jag var tvungen att välja EN dörr att öppna och bakom den skulle Ha
Quote from Funbeat user on 7 September 2011, 07:54God Morgon!
Fortsätter att hosta och idag ska jag hosta hos tandläkaren. Ska äntligen fixa min blåa tand, idag blir det rotfyllning men oroa er inte. Eftersom tanden är död så kommer jag inte att känna nåt. Bra va mitt i eländet 😉
God Morgon!
Fortsätter att hosta och idag ska jag hosta hos tandläkaren. Ska äntligen fixa min blåa tand, idag blir det rotfyllning men oroa er inte. Eftersom tanden är död så kommer jag inte att känna nåt. Bra va mitt i eländet 😉
Quote from Funbeat user on 7 September 2011, 08:18Heff: Det kanske är en sanndröm som kommer att slå in 🙂
Camilla, inget ont som inte har något gott med sig 😀
Heff: Det kanske är en sanndröm som kommer att slå in 🙂
Camilla, inget ont som inte har något gott med sig 😀
Quote from Funbeat user on 7 September 2011, 08:59Gomorron!
Jag har petat iväg barnen till skolan, handlat, diskat och hängt tvätt. Får jag sova nu?
Gomorron!
Jag har petat iväg barnen till skolan, handlat, diskat och hängt tvätt. Får jag sova nu?
Quote from Funbeat user on 7 September 2011, 09:17Jepp Nina, det får du 🙂
Jepp Nina, det får du 🙂
Quote from Funbeat user on 7 September 2011, 10:18Regnigt värre i Västerås men ack så behaglig värme ändå. Saknar min stulna bike...men till nästa vecka så ska jag hojja igen till jobbet. Åker nog till Tierp imorn och handlar cykel.:-)
Man har ju racern...men den vill jag inte ha stående vid jobbet. Allt
Regnigt värre i Västerås men ack så behaglig värme ändå. Saknar min stulna bike...men till nästa vecka så ska jag hojja igen till jobbet. Åker nog till Tierp imorn och handlar cykel.:-)
Man har ju racern...men den vill jag inte ha stående vid jobbet. Allt
Quote from Funbeat user on 8 September 2011, 15:48Celos: Så det finns uppblåsbara? Det visste jag faktiskt inte, men det låter ju bra eftersom man kan välja hårdhet själv då! 😀
Roligt kan det bli när man skumläser en massa missade inlägg... 😉
*noterar att Nina är bättre än akupunktur* 😉
Celos: Så det finns uppblåsbara? Det visste jag faktiskt inte, men det låter ju bra eftersom man kan välja hårdhet själv då! 😀
Roligt kan det bli när man skumläser en massa missade inlägg... 😉
*noterar att Nina är bättre än akupunktur* 😉
Quote from Funbeat user on 9 September 2011, 07:55Morgon är det och jag ska strax dricka kaffe, började med varmt citronvatten och läste om flygolyckan i Ryssland som nästan utplånade ett helt hockeylag. Där ibland Stefan Liv. Och här klagar jag på min förkylning.....
Fast jag kan vara glad att jag har
Morgon är det och jag ska strax dricka kaffe, började med varmt citronvatten och läste om flygolyckan i Ryssland som nästan utplånade ett helt hockeylag. Där ibland Stefan Liv. Och här klagar jag på min förkylning.....
Fast jag kan vara glad att jag har
Quote from Funbeat user on 9 September 2011, 10:58Det där var bra gjort av bror din. Då vet jag vad som väntar nästa år 😉
Och jag såg mig själv 🙂
Det där var bra gjort av bror din. Då vet jag vad som väntar nästa år 😉
Och jag såg mig själv 🙂