Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELGod morgon!
You need to log in to create posts and topics.

God morgon. Sitter på jobbet efter morgonens pass i gymmet. Ganska skönt att jobba såhär i mellandagarna när det är lite lugnare..

God Morgon!
Tar det lugnt hemma efter två mornar hos kära systern. Det ät trevligt där men hemma är bäst. Sen dags för kvällspass.

God Morgon!

Lite vitt på marken utanför köksfönstret, bådar säkert gott för nästa år 😉 Ha en toppendag alla singlar.

God morgon alla supersinglar! Idag är sista chansen att snygga till årets träningsstatistik så sitt inte där o slappa. Ut med er! 😉

Kan bli tufft att fixa, bara 14 timmar kvar!

Jag måste göra 15,5 minuter plankan innan nyårsklockorna ringer så jag kämpar på 😉 Sen ska jag ut på en joggingtur men det är ren njutning 😀

Heja Camilla 🙂

Själv skall jag ta en promenad i det fina vädret.

Jippi! Jag har varit på spinning och totalt sopat banan med den "coola" killen bredvid. Förstår inte vad som är grejen med att race:a imaginärt, men jag kan ej låta bli. Ska snart till Växjö av alla ställen, blir en catch up med lite gamla vänner. Gott ny

Malene, vad menar du med sopa? Det är liksom ingen tävling. En seriös cyklist har ett mål med vartenda träningspass. Hans mål denna gång kanske var återhämtning eller distanspass osv. Vet du om hans mål med passet?

Godmorgon!
En härlig rosa soluppgång med flera härliga minusgrader. Nu är det bara snön som fattas 🙂 Blir en promenad sen när tvätten är klar.