Quote from Funbeat user on 28 December 2011, 09:00God morgon. Sitter på jobbet efter morgonens pass i gymmet. Ganska skönt att jobba såhär i mellandagarna när det är lite lugnare..
God morgon. Sitter på jobbet efter morgonens pass i gymmet. Ganska skönt att jobba såhär i mellandagarna när det är lite lugnare..
Quote from Funbeat user on 28 December 2011, 09:53God Morgon!
Tar det lugnt hemma efter två mornar hos kära systern. Det ät trevligt där men hemma är bäst. Sen dags för kvällspass.
God Morgon!
Tar det lugnt hemma efter två mornar hos kära systern. Det ät trevligt där men hemma är bäst. Sen dags för kvällspass.
Quote from Funbeat user on 31 December 2011, 09:12God Morgon!
Lite vitt på marken utanför köksfönstret, bådar säkert gott för nästa år 😉 Ha en toppendag alla singlar.
God Morgon!
Lite vitt på marken utanför köksfönstret, bådar säkert gott för nästa år 😉 Ha en toppendag alla singlar.
Quote from Funbeat user on 31 December 2011, 09:49God morgon alla supersinglar! Idag är sista chansen att snygga till årets träningsstatistik så sitt inte där o slappa. Ut med er! 😉
God morgon alla supersinglar! Idag är sista chansen att snygga till årets träningsstatistik så sitt inte där o slappa. Ut med er! 😉
Quote from Funbeat user on 31 December 2011, 10:00Kan bli tufft att fixa, bara 14 timmar kvar!
Kan bli tufft att fixa, bara 14 timmar kvar!
Quote from Funbeat user on 31 December 2011, 10:12Jag måste göra 15,5 minuter plankan innan nyårsklockorna ringer så jag kämpar på 😉 Sen ska jag ut på en joggingtur men det är ren njutning 😀
Jag måste göra 15,5 minuter plankan innan nyårsklockorna ringer så jag kämpar på 😉 Sen ska jag ut på en joggingtur men det är ren njutning 😀
Quote from Funbeat user on 31 December 2011, 10:43Heja Camilla 🙂
Själv skall jag ta en promenad i det fina vädret.
Heja Camilla 🙂
Själv skall jag ta en promenad i det fina vädret.
Quote from Funbeat user on 31 December 2011, 12:04Jippi! Jag har varit på spinning och totalt sopat banan med den "coola" killen bredvid. Förstår inte vad som är grejen med att race:a imaginärt, men jag kan ej låta bli. Ska snart till Växjö av alla ställen, blir en catch up med lite gamla vänner. Gott ny
Jippi! Jag har varit på spinning och totalt sopat banan med den "coola" killen bredvid. Förstår inte vad som är grejen med att race:a imaginärt, men jag kan ej låta bli. Ska snart till Växjö av alla ställen, blir en catch up med lite gamla vänner. Gott ny
Quote from Rasmus Olsson on 31 December 2011, 13:11Malene, vad menar du med sopa? Det är liksom ingen tävling. En seriös cyklist har ett mål med vartenda träningspass. Hans mål denna gång kanske var återhämtning eller distanspass osv. Vet du om hans mål med passet?
Malene, vad menar du med sopa? Det är liksom ingen tävling. En seriös cyklist har ett mål med vartenda träningspass. Hans mål denna gång kanske var återhämtning eller distanspass osv. Vet du om hans mål med passet?
Quote from Funbeat user on 1 January 2012, 08:25Godmorgon!
En härlig rosa soluppgång med flera härliga minusgrader. Nu är det bara snön som fattas 🙂 Blir en promenad sen när tvätten är klar.
Godmorgon!
En härlig rosa soluppgång med flera härliga minusgrader. Nu är det bara snön som fattas 🙂 Blir en promenad sen när tvätten är klar.