Quote from Funbeat user on 4 January 2012, 08:36God Morgon!
Skulle lätt kunna vänja mig vid att gå upp runt 8 varje morgon. Undrar vad det finns för jobb som passar då?
God Morgon!
Skulle lätt kunna vänja mig vid att gå upp runt 8 varje morgon. Undrar vad det finns för jobb som passar då?
Quote from Funbeat user on 4 January 2012, 08:58Kontorsjobb med flextid 🙂
Kontorsjobb med flextid 🙂
Quote from Funbeat user on 4 January 2012, 09:31Jag trodde jag skulle bryta en trend nu vid årsskiftet att sluta snosa. Får nog fan prata alvar med mig själv. Går inte att hålla på så här...man blir ju inge piggare av det.
Jag trodde jag skulle bryta en trend nu vid årsskiftet att sluta snosa. Får nog fan prata alvar med mig själv. Går inte att hålla på så här...man blir ju inge piggare av det.
Quote from Funbeat user on 4 January 2012, 11:54Camilla: Stå i affär.
Camilla: Stå i affär.
Quote from Funbeat user on 4 January 2012, 12:10Funderar på att hitta något som
* kan skötas hemifrån
* inte kräver mycket insats
* pengarna fullständigt rullar inOptimist? Ja visst 😉
Funderar på att hitta något som
* kan skötas hemifrån
* inte kräver mycket insats
* pengarna fullständigt rullar in
Optimist? Ja visst 😉
Quote from Funbeat user on 4 January 2012, 12:41Bjarne: Kolla denna tråd för alternativa väckarklockor...
http://www.funbeat.se/discussion/show.aspx?ThreadID=1137642
Bjarne: Kolla denna tråd för alternativa väckarklockor...
Quote from Funbeat user on 4 January 2012, 13:17Haha! Tack Celos! Det där är ju kanontips alla alternativen.:-) Men enklast är nog att jobba med karaktären....kanske.:-P
Haha! Tack Celos! Det där är ju kanontips alla alternativen.:-) Men enklast är nog att jobba med karaktären....kanske.:-P
Quote from Funbeat user on 4 January 2012, 13:42Fast ibland kan karaktären behöva lite hjälp 🙂
Fast ibland kan karaktären behöva lite hjälp 🙂
Quote from Funbeat user on 4 January 2012, 14:12Men bara att jag skriver här att imorn ska jag fan inte snosa så kanske det räcker.:-)
Men bara att jag skriver här att imorn ska jag fan inte snosa så kanske det räcker.:-)
Quote from Funbeat user on 4 January 2012, 14:13vi håller tummarna (t+) (t+)
vi håller tummarna (t+) (t+)