Quote from Funbeat user on 4 January 2012, 21:27Bruse: Vad vet du om mitt mål med passet? Om jag får ett bra resultat så kanske det är en utmärkt metod att välja ut lämplig person och försöka prestera bättre än denne? Alldeles oavsett andras mål.
Det är ju i mitt huvud. Det var inte som jag ropade ef
Bruse: Vad vet du om mitt mål med passet? Om jag får ett bra resultat så kanske det är en utmärkt metod att välja ut lämplig person och försöka prestera bättre än denne? Alldeles oavsett andras mål.
Det är ju i mitt huvud. Det var inte som jag ropade ef
Quote from Rasmus Olsson on 4 January 2012, 21:28Då är ju ditt mål att kränka nån annan. Inte att bli snabb, eller uthållig, eller stark eller...
Då är ju ditt mål att kränka nån annan. Inte att bli snabb, eller uthållig, eller stark eller...
Quote from Funbeat user on 5 January 2012, 05:06Morrn morrn
Morrn morrn
Quote from Funbeat user on 5 January 2012, 05:44Klockan ringde alldeles för tidigt i förhållande till när jag kom till ro och äntligen somnade. Ha en toppendag alla singlar 😉
Klockan ringde alldeles för tidigt i förhållande till när jag kom till ro och äntligen somnade. Ha en toppendag alla singlar 😉
Quote from Funbeat user on 5 January 2012, 07:25God vet jag inte. Det blev inte många timmars sömn efter gårdagskvällen. Skulle nog inte ha tagit den där espresson i alla fall. Kommer att behövas många koppar kaffe idag 🙂
Morrn på er i alla fall 😀
God vet jag inte. Det blev inte många timmars sömn efter gårdagskvällen. Skulle nog inte ha tagit den där espresson i alla fall. Kommer att behövas många koppar kaffe idag 🙂
Morrn på er i alla fall 😀
Quote from Funbeat user on 5 January 2012, 09:08Godmorgon!
Godmorgon!
Quote from Funbeat user on 5 January 2012, 13:24Bruse, du är extremt bra på det där med feltolkningar.
Kan du för det första förklara hur sjutton jag skulle kunna kränka någon med tankekraft.
För det andra så står mina mål på min funbeat-sida. Det jag skrev här i förbifarten ska ej tas på blodigt a
Bruse, du är extremt bra på det där med feltolkningar.
Kan du för det första förklara hur sjutton jag skulle kunna kränka någon med tankekraft.
För det andra så står mina mål på min funbeat-sida. Det jag skrev här i förbifarten ska ej tas på blodigt a
Quote from Rasmus Olsson on 5 January 2012, 15:29Puss på dig!
Puss på dig!
Quote from Funbeat user on 6 January 2012, 05:42Gooooood Morgoooooon! 😀
Sverige har tagit juniorVM-GULD i ishockey och så ligger ni och sover istället för att vara uppe och få hög puls utan att träna en sekund?!
Galet.
Gooooood Morgoooooon! 😀
Sverige har tagit juniorVM-GULD i ishockey och så ligger ni och sover istället för att vara uppe och få hög puls utan att träna en sekund?!
Galet.
Quote from Funbeat user on 6 January 2012, 07:40Morning
Ishockey, nej tack 🙂
Morning
Ishockey, nej tack 🙂