Quote from Funbeat user on 6 January 2012, 22:40Bruse.... sök på Lance armstrong 1999 + dopingtest
Av 12 tester han gjorde var 6 st positivaJag pedofil ?? haft en dålig dag ?
Bruse.... sök på Lance armstrong 1999 + dopingtest
Av 12 tester han gjorde var 6 st positiva
Jag pedofil ?? haft en dålig dag ?
Quote from Funbeat user on 7 January 2012, 14:01Bruse: Fotbollsspelare? I hockeyVM? Ehm... nä.
Den andra frågan blir väl också hur mycket man egentligen tjänar på att dopa sig i hockey?? Puckkänsla är väl som bollkänsla, något man har eller (som i mitt eget fall) INTE. 😉
Bruse: Fotbollsspelare? I hockeyVM? Ehm... nä.
Den andra frågan blir väl också hur mycket man egentligen tjänar på att dopa sig i hockey?? Puckkänsla är väl som bollkänsla, något man har eller (som i mitt eget fall) INTE. 😉
Quote from Funbeat user on 11 January 2012, 03:24Morron på er 🙂
Morron på er 🙂
Quote from Funbeat user on 11 January 2012, 05:02HImmel vad du är pigg Heff 😀 Tänkte att jag skulle vara först för en gångs skull.
Morrn, Morrn
HImmel vad du är pigg Heff 😀 Tänkte att jag skulle vara först för en gångs skull.
Morrn, Morrn
Quote from Funbeat user on 11 January 2012, 06:49Ähm, en fortsatt god morgon till er alla! Äter lite frukost innan avfärden mot Norrland. Ha många toppendagar världens bästa singlar 😉
Ähm, en fortsatt god morgon till er alla! Äter lite frukost innan avfärden mot Norrland. Ha många toppendagar världens bästa singlar 😉
Quote from Funbeat user on 11 January 2012, 08:18God morgon.
Sitter på jobbet och tittar ut i mörkret. Hoppas att det blir ljust snart. Ha en trevlig dag!
God morgon.
Sitter på jobbet och tittar ut i mörkret. Hoppas att det blir ljust snart. Ha en trevlig dag!
Quote from Funbeat user on 11 January 2012, 08:21Godmorgon! 😀
Stallet avklarat, det mesta packat (nu springer jag bara omkring och yrar om vad jag kan tänkas ha glömt tänka på till att börja med... ) takräcket monterat inomhus, (dvs skidtillsatsen är ditsatt), nu ska det bara upp på taket med, men det
Godmorgon! 😀
Stallet avklarat, det mesta packat (nu springer jag bara omkring och yrar om vad jag kan tänkas ha glömt tänka på till att börja med... ) takräcket monterat inomhus, (dvs skidtillsatsen är ditsatt), nu ska det bara upp på taket med, men det
Quote from Funbeat user on 19 January 2012, 04:28Godmorgon!
Hoppas ni får en härlig dag 😀
Godmorgon!
Hoppas ni får en härlig dag 😀
Quote from Funbeat user on 19 January 2012, 08:43God Morgon! Kaffepannan puttrar här i Kallhäll, påtår någon 😉
Ha en toppendag alla singlar!
God Morgon! Kaffepannan puttrar här i Kallhäll, påtår någon 😉
Ha en toppendag alla singlar!
Quote from Funbeat user on 19 January 2012, 09:34Ååååh, kaffeeeee … Är nog snart dags för dagens första (och andra, och …) kopp här också. Fast jag inledde starkt med ett glas Volt cola i början på arbetsdagen, så jag är inte alls lottlös i koffeinlotteriet.
Och ja, ha en toppendag allihop!
Ååååh, kaffeeeee … Är nog snart dags för dagens första (och andra, och …) kopp här också. Fast jag inledde starkt med ett glas Volt cola i början på arbetsdagen, så jag är inte alls lottlös i koffeinlotteriet.
Och ja, ha en toppendag allihop!