Quote from Rasmus Olsson on 6 January 2012, 08:26Gäsp... Fulldopade testereonstinna småpojkar.
Om fyra månader börjar Girot!
Gäsp... Fulldopade testereonstinna småpojkar.
Om fyra månader börjar Girot!
Quote from Funbeat user on 6 January 2012, 08:35Behövde min skönhetssömn bättre 😉
God Morgon!
Behövde min skönhetssömn bättre 😉
God Morgon!
Quote from Funbeat user on 6 January 2012, 08:40Morrn!
Håller med Heff och Camilla 🙂
Morrn!
Håller med Heff och Camilla 🙂
Quote from Funbeat user on 6 January 2012, 08:41Jessie, hade du varit med i pratgruppen så hade du haft sällskap av åtminstone en annan FB.
Jessie, hade du varit med i pratgruppen så hade du haft sällskap av åtminstone en annan FB.
Quote from Funbeat user on 6 January 2012, 14:59Camilla: Jag har skrivit där med serru....
Bruse: Jag förstår inte vad det skulle vara för något roligare med några andra fulldopade män bara för att de har en cykel mellan benen? Det skulle vara att de kanske är sterila då möjligen, men annars ser jag v
Camilla: Jag har skrivit där med serru....
Bruse: Jag förstår inte vad det skulle vara för något roligare med några andra fulldopade män bara för att de har en cykel mellan benen? Det skulle vara att de kanske är sterila då möjligen, men annars ser jag v
Quote from Funbeat user on 6 January 2012, 16:06Vilken fantastisk match det var. Värd varenda minut av förlorad skönhetssömn.
Vilken fantastisk match det var. Värd varenda minut av förlorad skönhetssömn.
Quote from Rasmus Olsson on 6 January 2012, 16:10Härligt det är med folk som är noll insatta i saker. Kan tror du jobbar på Aftonhoran.
Cyklister är mindre dopade än hockeyspelare. Det är ju helt ok att spela hockey-sm-final fullproppad med kortisonsprutor. Alvedon är knappt du får cykla med.
Skillnad
Härligt det är med folk som är noll insatta i saker. Kan tror du jobbar på Aftonhoran.
Cyklister är mindre dopade än hockeyspelare. Det är ju helt ok att spela hockey-sm-final fullproppad med kortisonsprutor. Alvedon är knappt du får cykla med.
Skillnad
Quote from Funbeat user on 6 January 2012, 16:14Armstrong odopad ? tillåt mej le
Armstrong odopad ? tillåt mej le
Quote from Funbeat user on 6 January 2012, 16:26Jessie, såg att du var inne där med (t+)
Jessie, såg att du var inne där med (t+)
Quote from Rasmus Olsson on 6 January 2012, 16:29Heff, han är lika bevisat dopad som du är bevisat pedofil.
I min värld, vet inte vilken du lever i, så är alla oskyldiga till motsatsen bevisats.
Heff, han är lika bevisat dopad som du är bevisat pedofil.
I min värld, vet inte vilken du lever i, så är alla oskyldiga till motsatsen bevisats.