Quote from Funbeat user on 21 January 2012, 07:41God Morgon!
Dags för Second Hand idag, det var ett tag sen för det har var röda dagar på helgerna över jul- och nyår. Sen får det bli vila i kväll.... Ha en toppendag 😉
God Morgon!
Dags för Second Hand idag, det var ett tag sen för det har var röda dagar på helgerna över jul- och nyår. Sen får det bli vila i kväll.... Ha en toppendag 😉
Quote from Funbeat user on 21 January 2012, 07:53Sälj sälj sälj.... second hand är kanonbra. Du får ordna en sportavdelning.
Jag ska köra ett pass med Runday IF klockan elva och är vaken sedan ett par timmar! Något är fel...
Sälj sälj sälj.... second hand är kanonbra. Du får ordna en sportavdelning.
Jag ska köra ett pass med Runday IF klockan elva och är vaken sedan ett par timmar! Något är fel...
Quote from Funbeat user on 21 January 2012, 08:34God morgon! Snart norrut för att åka längdskidor 🙂 bara 44 mil kvar till 50 som man borde ha i benen innan starten av Vasaloppet.......(#)
God morgon! Snart norrut för att åka längdskidor 🙂 bara 44 mil kvar till 50 som man borde ha i benen innan starten av Vasaloppet.......(#)
Quote from Funbeat user on 21 January 2012, 16:40Vi sålde för ca 75 000:- idag :D, det är bra med tanke på att lönen kommer först nästa vecka. Pensionerna hade tydligen kommit, det finns nån som har koll på det. Vi har en sportavdelning men två ungar killar blev besvikna eftersom vi inte hade skridskor
Vi sålde för ca 75 000:- idag :D, det är bra med tanke på att lönen kommer först nästa vecka. Pensionerna hade tydligen kommit, det finns nån som har koll på det. Vi har en sportavdelning men två ungar killar blev besvikna eftersom vi inte hade skridskor
Quote from Funbeat user on 21 January 2012, 17:15BRA jobbat tjejen! 🙂
BRA jobbat tjejen! 🙂
Quote from Funbeat user on 21 January 2012, 17:16Tack 😉
Tack 😉
Quote from Funbeat user on 21 January 2012, 17:42@Camilla; härligt, va kul att höra!
@Camilla; härligt, va kul att höra!
Quote from Funbeat user on 21 January 2012, 18:33😀
Det bästa är att kunderna är nöjda och även om jag ibland har synpunkter på det kunden tycker är ett fynd så har de alltid rätt.
😀
Det bästa är att kunderna är nöjda och även om jag ibland har synpunkter på det kunden tycker är ett fynd så har de alltid rätt.
Quote from Funbeat user on 21 January 2012, 19:06Härligt jobbat Camilla! 😀
Härligt jobbat Camilla! 😀
Quote from Funbeat user on 21 January 2012, 19:36Ja, grymt bra jobbat där! Världen behöver fler arbetsledare som du!
Ja, grymt bra jobbat där! Världen behöver fler arbetsledare som du!