Quote from Funbeat user on 27 January 2012, 08:35Camilla: Men om ni bara har flextid 15 min innan jobbet börjar... hur kan ni då ta ut tiden?
//R
Camilla: Men om ni bara har flextid 15 min innan jobbet börjar... hur kan ni då ta ut tiden?
//R
Quote from Funbeat user on 27 January 2012, 09:14Vi kan gå 1 timme före arbetstiden slutar.
God Morgon, sitter och storbölar framför "Extreme Homemakeover". Det var ett tag sen jag såg det......
Vi kan gå 1 timme före arbetstiden slutar.
God Morgon, sitter och storbölar framför "Extreme Homemakeover". Det var ett tag sen jag såg det......
Quote from Funbeat user on 27 January 2012, 09:57Misstänkte att det var något sådant 😉
Med arbetstiden alltsåGod morgon!
Misstänkte att det var något sådant 😉
Med arbetstiden alltså
God morgon!
Quote from Funbeat user on 28 January 2012, 07:35Godmorgon denna grå och trista dag, i alla fall vädermässigt.
Skall ge mig ut på en liten löprunda och se om vaden håller. Jag vill komma igång med löpningen!
Ha en bra dag 😀
Godmorgon denna grå och trista dag, i alla fall vädermässigt.
Skall ge mig ut på en liten löprunda och se om vaden håller. Jag vill komma igång med löpningen!
Ha en bra dag 😀
Quote from Funbeat user on 28 January 2012, 08:46God Morgon! Kvällspass idag men först en tur i joggingskorna.
Ha en toppendag 😉
God Morgon! Kvällspass idag men först en tur i joggingskorna.
Ha en toppendag 😉
Quote from Funbeat user on 28 January 2012, 08:47Morrn morrn 🙂
Morrn morrn 🙂
Quote from Funbeat user on 28 January 2012, 09:16Hade tänkte att träna på morgonen men det blev en sovmorgon istället 🙂
Blir en vilodag som uppladdning inför morgondagens Matilla Skimarathon (öppet spår) 🙂
Hade tänkte att träna på morgonen men det blev en sovmorgon istället 🙂
Blir en vilodag som uppladdning inför morgondagens Matilla Skimarathon (öppet spår) 🙂
Quote from Funbeat user on 29 January 2012, 07:56Morrn morrn. Idag ser det ut att bli en strålande dag med solsken, i alla fall i södra delarna av Stockholm 🙂
Morrn morrn. Idag ser det ut att bli en strålande dag med solsken, i alla fall i södra delarna av Stockholm 🙂
Quote from Funbeat user on 29 January 2012, 08:34Morrn!
Så även i norra delarna.
Morrn!
Så även i norra delarna.
Quote from Funbeat user on 29 January 2012, 09:56Ja, riktigt fint väder. Det här har jag längtat efter. Tänk vad glad man blir av lite sol. Ska bege mig till Sollentuna och gå promenad med en vän idag och få klämma på hennes lilla bebis (H:)
Ja, riktigt fint väder. Det här har jag längtat efter. Tänk vad glad man blir av lite sol. Ska bege mig till Sollentuna och gå promenad med en vän idag och få klämma på hennes lilla bebis (H:)