Quote from Funbeat user on 31 January 2012, 05:58God morgon! Nu blir det badhuset och ca 3000m simning 😀
God morgon! Nu blir det badhuset och ca 3000m simning 😀
Quote from Funbeat user on 31 January 2012, 07:49Morrn, morrn...
Morrn, morrn...
Quote from Funbeat user on 31 January 2012, 09:37Morrn, morrn!
Solen lyste så härligt när jag körde till jobbet. Jag var visserligen en aning sen men det känns som om det verkligen börjar bli ljusare nu. Underbart!
Morrn, morrn!
Solen lyste så härligt när jag körde till jobbet. Jag var visserligen en aning sen men det känns som om det verkligen börjar bli ljusare nu. Underbart!
Quote from Funbeat user on 31 January 2012, 10:46Jag var först vaken vid 5.30- då tog jag medicin, somnade om, stängde av alarmet vid 8.30 och vaknade igen 10.21. Soligt värre, jag ska försöka ta mig ut idag. Men först lite kaffe 😉
Jag var först vaken vid 5.30- då tog jag medicin, somnade om, stängde av alarmet vid 8.30 och vaknade igen 10.21. Soligt värre, jag ska försöka ta mig ut idag. Men först lite kaffe 😉
Quote from Funbeat user on 31 January 2012, 11:25God förmiddag.
Jag gjorde samma som Camilla lite medicin och käk sedan sov jag gott till förmiddagen. Solen strålar här med. Tur jag ska träffa kompisen först e. 18:00 så jag hinner med skidåkningen (H)
God förmiddag.
Jag gjorde samma som Camilla lite medicin och käk sedan sov jag gott till förmiddagen. Solen strålar här med. Tur jag ska träffa kompisen först e. 18:00 så jag hinner med skidåkningen (H)
Quote from Funbeat user on 1 February 2012, 07:22Morrn, morrn. Idag ser det ut att bli ytterligare en strålande dag i Stockholms södra delar med -10 grader. Kan det bli bättre?
Morrn, morrn. Idag ser det ut att bli ytterligare en strålande dag i Stockholms södra delar med -10 grader. Kan det bli bättre?
Quote from Funbeat user on 1 February 2012, 09:08God Morgon!
Fortfarande feber men skönt med solen, jag blir lite glad av den.
God Morgon!
Fortfarande feber men skönt med solen, jag blir lite glad av den.
Quote from Funbeat user on 1 February 2012, 09:33Ja Celos, det kan bli bättre. Det kan bli varmare. Jag hade -16 hos mig i morse och det var en plåga bara att kila ut och hämta tidningen. Men solen är fin.
Ja Celos, det kan bli bättre. Det kan bli varmare. Jag hade -16 hos mig i morse och det var en plåga bara att kila ut och hämta tidningen. Men solen är fin.
Quote from Jonny Persson on 1 February 2012, 09:38Själv sitter jag och letar resor till sol och värme. Cirka 40 grader högre temperatur än vad det är här just nu vore väldigt lagom. Får se om jag hittar något.
Själv sitter jag och letar resor till sol och värme. Cirka 40 grader högre temperatur än vad det är här just nu vore väldigt lagom. Får se om jag hittar något.
Quote from Funbeat user on 1 February 2012, 10:04Johanna: Jag gillar vintern, även om det är kallt. Föredrar rejäla minusgrader mot när det ligger runt nollan.
Mackan: Solresa skulle inte alls vara så dumt det heller. Vilken ände av världen funderar du på?
Johanna: Jag gillar vintern, även om det är kallt. Föredrar rejäla minusgrader mot när det ligger runt nollan.
Mackan: Solresa skulle inte alls vara så dumt det heller. Vilken ände av världen funderar du på?