Quote from Jonny Persson on 1 February 2012, 10:11Jag letar mest på Teneriffa. Där finns det en bra friidrottsarena och en bra strandpromenad att springa på. Solresa för mig ska helst innebära 15-16 mil löpning i veckan. 🙂
Jag letar mest på Teneriffa. Där finns det en bra friidrottsarena och en bra strandpromenad att springa på. Solresa för mig ska helst innebära 15-16 mil löpning i veckan. 🙂
Quote from Funbeat user on 1 February 2012, 10:15Eehh, byt det där till km så kan jag gå med på det. Fast jag klarar knappt att springa i svensk värme. Höst och vår är min grej. Men å vad jag behöver öka på med träningen nu. Jag ska utnyttja mitt singelskap till att hänga med min dotter (givet på barnve
Eehh, byt det där till km så kan jag gå med på det. Fast jag klarar knappt att springa i svensk värme. Höst och vår är min grej. Men å vad jag behöver öka på med träningen nu. Jag ska utnyttja mitt singelskap till att hänga med min dotter (givet på barnve
Quote from Funbeat user on 1 February 2012, 10:38Solsemester - ja tack! Fast jag kikar mest på Italien i juni och Montenegro i september. Vi får se hur det blir.
Bra målsättningar Kat 😀
Solsemester - ja tack! Fast jag kikar mest på Italien i juni och Montenegro i september. Vi får se hur det blir.
Bra målsättningar Kat 😀
Quote from Funbeat user on 1 February 2012, 10:41Håller med Kat om distansen men om vi ska klara maran så behöver vi springa långt flera gånger innan vi ställer oss på startlinjen. Lycka till med körkortandet (t+)
Håller med Kat om distansen men om vi ska klara maran så behöver vi springa långt flera gånger innan vi ställer oss på startlinjen. Lycka till med körkortandet (t+)
Quote from Funbeat user on 2 February 2012, 10:02God Morgon!
Strålande solsken och bara 38,3, hopp om livet med andra ord 😉
God Morgon!
Strålande solsken och bara 38,3, hopp om livet med andra ord 😉
Quote from Funbeat user on 2 February 2012, 10:10Skönt det känns så Camilla. Krya på dej!
Skönt det känns så Camilla. Krya på dej!
Quote from Funbeat user on 2 February 2012, 10:12Tack, jag är glad att jag inte är helt utslagen. Ska försöka ta mig en snigelpromenad idag.
Tack, jag är glad att jag inte är helt utslagen. Ska försöka ta mig en snigelpromenad idag.
Quote from Funbeat user on 2 February 2012, 10:47Camilla: Bra att det går åt rätt håll. Själv har jag nog liite feber men är i alla fall inte illamående som igår. Skall försöka mig ut idag också för att få lite luft om inte annat 🙂
Camilla: Bra att det går åt rätt håll. Själv har jag nog liite feber men är i alla fall inte illamående som igår. Skall försöka mig ut idag också för att få lite luft om inte annat 🙂
Quote from Funbeat user on 2 February 2012, 11:30Krya på dej också Cleos. + alla andra som är krassliga.
Krya på dej också Cleos. + alla andra som är krassliga.
Quote from Funbeat user on 2 February 2012, 11:34Krya på dig Celos!
Kom på att jag varit utanför lgh 2 gång sen i söndags em, passade på att vädra lite för att få ut alla onda baciller.
Krya på dig Celos!
Kom på att jag varit utanför lgh 2 gång sen i söndags em, passade på att vädra lite för att få ut alla onda baciller.