Quote from Funbeat user on 4 February 2012, 09:04Sådär, nu har jag ingen feber längre och det känns bra. Hostan hänger kvar så jag blir hemma tills jag är helt OK. Kallt ute men ska försöka komma ut en sväng i alla fall, ordentligt påpälsad i sånt fall.
Ha en bra lördag!
Sådär, nu har jag ingen feber längre och det känns bra. Hostan hänger kvar så jag blir hemma tills jag är helt OK. Kallt ute men ska försöka komma ut en sväng i alla fall, ordentligt påpälsad i sånt fall.
Ha en bra lördag!
Quote from Funbeat user on 4 February 2012, 10:55Frisk luft gör susen. Se till att inte andas in för mycket genom munnen bara.
Frisk luft gör susen. Se till att inte andas in för mycket genom munnen bara.
Quote from Funbeat user on 5 February 2012, 09:20är det dags att säga igen! Rimfrosten är magnifik utanför fönstret, det såg märkligt ut i går kväll för det var inte snö utan mer dimma men var det inte för kallt för det egentligen. Finns säkert nåt meteorologiskt ord som beskriver detta fenomen men vack
är det dags att säga igen! Rimfrosten är magnifik utanför fönstret, det såg märkligt ut i går kväll för det var inte snö utan mer dimma men var det inte för kallt för det egentligen. Finns säkert nåt meteorologiskt ord som beskriver detta fenomen men vack
Quote from Funbeat user on 6 February 2012, 09:35Solsken idag med och jag är så pass frisk att jag ska gå till jobbet i morgon. Har lite hosta kvar men sov utan hostmedicin i natt och natten innan.
Solsken idag med och jag är så pass frisk att jag ska gå till jobbet i morgon. Har lite hosta kvar men sov utan hostmedicin i natt och natten innan.
Quote from Funbeat user on 13 February 2012, 09:51Godmorgon!
Så här "dagen efter" (Engelbrekt alltså) har min kropp inte vett att vara varken öm, stel eller trasig. Jag misstänker starkt att den bidar sin tid inför morgondagen sin vana trogen... Mentalt är jag dock riktigt trött så efter en god frukost o
Godmorgon!
Så här "dagen efter" (Engelbrekt alltså) har min kropp inte vett att vara varken öm, stel eller trasig. Jag misstänker starkt att den bidar sin tid inför morgondagen sin vana trogen... Mentalt är jag dock riktigt trött så efter en god frukost o
Quote from Funbeat user on 15 February 2012, 05:27Gordmorgon!
Före Heff för en gångs skull 😀
Gordmorgon!
Före Heff för en gångs skull 😀
Quote from Funbeat user on 15 February 2012, 08:22God Morgon, före Heff tom......
Det vräkte ner snö igår så nu är det så fint utanför fönstret, det blir en bra dag tror jag.
God Morgon, före Heff tom......
Det vräkte ner snö igår så nu är det så fint utanför fönstret, det blir en bra dag tror jag.
Quote from Funbeat user on 15 February 2012, 16:59Jag tycker det räcker med snö, vill ha barmark!
Jag tycker det räcker med snö, vill ha barmark!
Quote from Funbeat user on 15 February 2012, 18:59Det var ju inte bra att vara före mej 😀 men imorrn så ^^
Det var ju inte bra att vara före mej 😀 men imorrn så ^^
Quote from Funbeat user on 16 February 2012, 05:07Morrn morrn 😀
Morrn morrn 😀