Quote from Funbeat user on 17 February 2012, 08:56Camilla: (t+)
Camilla: (t+)
Quote from Funbeat user on 18 February 2012, 07:01Morrn, morrn från ett dimmigt södra Stockholm. Hoppas det blir bättre under dagen. Nåja, fåglarna kvittrar i alla fall. Man får vara nöjd med det lilla 🙂
Morrn, morrn från ett dimmigt södra Stockholm. Hoppas det blir bättre under dagen. Nåja, fåglarna kvittrar i alla fall. Man får vara nöjd med det lilla 🙂
Quote from Funbeat user on 18 February 2012, 07:20God morgon till en dag med underbar rimfrost i träden!
God morgon till en dag med underbar rimfrost i träden!
Quote from Funbeat user on 18 February 2012, 07:36God Morgon från ett dimmigt Kallhäll, nä alltså det är ute inte inne. Fast min hjärna går nog lite trögt idag, fortfarande snuvig.
Ha en toppendag, det ska jag ha med firandet av 12-åring systerson i em 🙂
God Morgon från ett dimmigt Kallhäll, nä alltså det är ute inte inne. Fast min hjärna går nog lite trögt idag, fortfarande snuvig.
Ha en toppendag, det ska jag ha med firandet av 12-åring systerson i em 🙂
Quote from Funbeat user on 18 February 2012, 08:15morrn morrn
morrn morrn
Quote from Funbeat user on 18 February 2012, 09:40God morgon på er alla, oj vad morgonpigga en del av er här är fast det är lördag o allt 🙂
God morgon på er alla, oj vad morgonpigga en del av er här är fast det är lördag o allt 🙂
Quote from Funbeat user on 18 February 2012, 09:59Morrn på er!
En oplanerad lördag och vad som helst kan hända;):-)
Morrn på er!
En oplanerad lördag och vad som helst kan hända;):-)
Quote from Funbeat user on 18 February 2012, 10:22Blev väckt av dottern före 6.00, det är INTE okej. Fast jag låg kvar till 7.00 då hon lyckades tjata upp mig. Fördelen är att man kan vara färdigtränad så här 10.20 på morgonen 🙂 I dag väntar utflykt och övernattning till en vän i Värmdö och hennes dott
Blev väckt av dottern före 6.00, det är INTE okej. Fast jag låg kvar till 7.00 då hon lyckades tjata upp mig. Fördelen är att man kan vara färdigtränad så här 10.20 på morgonen 🙂 I dag väntar utflykt och övernattning till en vän i Värmdö och hennes dott
Quote from Funbeat user on 18 February 2012, 11:32God morgon.. typ 😉
Har varit vaken ett tag och plockar lite i klädkammaren. En massa saker som ska flyttas till vindsförrådet, klädkammaren har varit någon form av mellanlagring alldeles för länge..
God morgon.. typ 😉
Har varit vaken ett tag och plockar lite i klädkammaren. En massa saker som ska flyttas till vindsförrådet, klädkammaren har varit någon form av mellanlagring alldeles för länge..
Quote from Funbeat user on 19 February 2012, 05:55Godmorgon till ett regnit södra Stockholm. Lite tråkigt att snön kommer att försvinna, men då blirndet barmark för löpträning istället 🙂
Godmorgon till ett regnit södra Stockholm. Lite tråkigt att snön kommer att försvinna, men då blirndet barmark för löpträning istället 🙂