Quote from Funbeat user on 22 February 2012, 06:04Det känns som man sovit bort hela morgonen när man går in och tittar här, D MORN 🙂
Det känns som man sovit bort hela morgonen när man går in och tittar här, D MORN 🙂
Quote from Funbeat user on 22 February 2012, 10:15Morgonen i Gävle kunde vara lite mer God idag tycker jag!
Morgonen i Gävle kunde vara lite mer God idag tycker jag!
Quote from Funbeat user on 23 February 2012, 06:22God Morgon från ett mörkt Gävle +3
God Morgon från ett mörkt Gävle +3
Quote from Funbeat user on 23 February 2012, 07:34God Morgon från ett mulet Kallhäll men med takdropp 🙂
God Morgon från ett mulet Kallhäll men med takdropp 🙂
Quote from Jonny Persson on 23 February 2012, 07:41God morgon Camilla. Här har det precis slutat snöa men det tidigare regnet har tagit hårt på gräsmattans snö. Nu vill jag att solen kommer fram innan jag ska iväg och bestiga Väsjöberget några gånger.
God morgon Camilla. Här har det precis slutat snöa men det tidigare regnet har tagit hårt på gräsmattans snö. Nu vill jag att solen kommer fram innan jag ska iväg och bestiga Väsjöberget några gånger.
Quote from Funbeat user on 23 February 2012, 07:46Underlaget de senaste dagarna har inte varit att leka med, trodde vid något tillfälle att jag skulle behöva krypa på gångvägen. Om jag fick bestämma fick det gärna regna på vägar men inte i skog och mark 😉
Underlaget de senaste dagarna har inte varit att leka med, trodde vid något tillfälle att jag skulle behöva krypa på gångvägen. Om jag fick bestämma fick det gärna regna på vägar men inte i skog och mark 😉
Quote from Funbeat user on 23 February 2012, 07:53Slask i motvind...
Slask i motvind...
Quote from Funbeat user on 23 February 2012, 09:03Godmorgon från ett soligt/molnigt Stocholm. Plusgrader lär det bli idag 🙂
Godmorgon från ett soligt/molnigt Stocholm. Plusgrader lär det bli idag 🙂
Quote from Funbeat user on 24 February 2012, 04:48God Morgon, +3,5 i Gävle
Äntligen fredag! 🙂
God Morgon, +3,5 i Gävle
Äntligen fredag! 🙂
Quote from Funbeat user on 24 February 2012, 06:46God morgon! Instämmer - äntligen fredag!
God morgon! Instämmer - äntligen fredag!