Quote from Funbeat user on 27 February 2012, 10:38Vet inte om det fortfarande räknas som morgon, men mitt förkylningstunga huvud har inte riktigt vaknat än. Dock är det härligt väder ute idag. Lite bitande när man gick till jobbet..
Vet inte om det fortfarande räknas som morgon, men mitt förkylningstunga huvud har inte riktigt vaknat än. Dock är det härligt väder ute idag. Lite bitande när man gick till jobbet..
Quote from Funbeat user on 27 February 2012, 11:11Fram till 12:00 är det väl morgon. Strålande sol här i Stockholm. Känns lite B att behöva sitta inomhus och jobba.
Fram till 12:00 är det väl morgon. Strålande sol här i Stockholm. Känns lite B att behöva sitta inomhus och jobba.
Quote from Rasmus Olsson on 27 February 2012, 11:16Ja, fram till lunch får du dricka latte, sen är det inte tillåtet säger italienarna.
Ja, fram till lunch får du dricka latte, sen är det inte tillåtet säger italienarna.
Quote from Funbeat user on 28 February 2012, 08:18God Morgon från ett nypudrat Kallhäll med några pulsgrader, kaffe strax och sen fram med måttband, papper och penna.
God Morgon från ett nypudrat Kallhäll med några pulsgrader, kaffe strax och sen fram med måttband, papper och penna.
Quote from Funbeat user on 28 February 2012, 08:22God morgon! I Huddinge var det nollgradigt. Jag vill ha sol.
Tillägg: Camilla, måttband?
God morgon! I Huddinge var det nollgradigt. Jag vill ha sol.
Tillägg: Camilla, måttband?
Quote from Funbeat user on 28 February 2012, 08:32Jag vill oxå ha sol 😉
Måttbandet ska användas för att mäta köket, sen ska jag till IKEA och några fler köksbutiker för att se hur jag vill ha mitt kök.
Jag vill oxå ha sol 😉
Måttbandet ska användas för att mäta köket, sen ska jag till IKEA och några fler köksbutiker för att se hur jag vill ha mitt kök.
Quote from Rasmus Olsson on 28 February 2012, 09:06Morrnda!
Igår funderade jag på om jag skulle ta av dubbdäcket fram också, för det var ju vår! Imorse var jag nog glad att jag inte gjorde det. Inte för att dubben gör nån skillnad, utan det grovmönstrade.
Förra veckan plockade jag undan skidorna, dags a
Morrnda!
Igår funderade jag på om jag skulle ta av dubbdäcket fram också, för det var ju vår! Imorse var jag nog glad att jag inte gjorde det. Inte för att dubben gör nån skillnad, utan det grovmönstrade.
Förra veckan plockade jag undan skidorna, dags a
Quote from Funbeat user on 28 February 2012, 09:18Bruse, det vore bra om du vill göra det så våren får fortsätta 🙂 Tack!
Bruse, det vore bra om du vill göra det så våren får fortsätta 🙂 Tack!
Quote from Rasmus Olsson on 28 February 2012, 09:21Vilket av det, ta av dubbdäcken eller ta fram skidorna?
Vilket av det, ta av dubbdäcken eller ta fram skidorna?
Quote from Funbeat user on 28 February 2012, 09:26Jag tänkte på skidorna. Om det inte funkar kan du vill köra cykelknepet.
Jag tänkte på skidorna. Om det inte funkar kan du vill köra cykelknepet.