Quote from Funbeat user on 3 March 2012, 08:54Å, Jim, mandelmassebullar är nog det bästa jag vet. God morgon förresten.
Å, Jim, mandelmassebullar är nog det bästa jag vet. God morgon förresten.
Quote from Funbeat user on 3 March 2012, 09:44God Morgon här med!
Bullarna låter smarriga Jim.
God Morgon här med!
Bullarna låter smarriga Jim.
Quote from Funbeat user on 3 March 2012, 09:59Morrn morrn
Morrn morrn
Quote from Funbeat user on 3 March 2012, 10:15God morgon! Dagens löppass avklarat. Blev lite kortare än planerat, för jag var lite sliten efter gårdagens tunga intervall. Då gick det dock riktigt bra, så nu kan jag ta det lugnt idag. Lite småstädande och spel med barnen 🙂
God morgon! Dagens löppass avklarat. Blev lite kortare än planerat, för jag var lite sliten efter gårdagens tunga intervall. Då gick det dock riktigt bra, så nu kan jag ta det lugnt idag. Lite småstädande och spel med barnen 🙂
Quote from Funbeat user on 3 March 2012, 11:59God Morgon!
Jim, när ska vi komma till bullkalaset?
God Morgon!
Jim, när ska vi komma till bullkalaset?
Quote from Funbeat user on 3 March 2012, 13:33@Katarina: Nja, testade den varianten i veckan och det tyckte jag nog var tuffare. Föredrar styrka först och sen kondition men hur man än gör så får man känna av så att man inte tar ut sig för mycket på första passet. Hur som helst så ska jag inte vara ba
@Katarina: Nja, testade den varianten i veckan och det tyckte jag nog var tuffare. Föredrar styrka först och sen kondition men hur man än gör så får man känna av så att man inte tar ut sig för mycket på första passet. Hur som helst så ska jag inte vara ba
Quote from Funbeat user on 3 March 2012, 13:37@Helena: De är redan reserverade till brorsan med familj! Du får ta tag i saken och ställa till eget bullkalas! 🙂
@Helena: De är redan reserverade till brorsan med familj! Du får ta tag i saken och ställa till eget bullkalas! 🙂
Quote from Funbeat user on 4 March 2012, 08:25God Morgon från ett frostnupet Kallhäll.
God Morgon från ett frostnupet Kallhäll.
Quote from Funbeat user on 4 March 2012, 08:57God morgon! Tänk vad en dag utomhus i solen kan göra underverk. Sov som en stock i natt och vaknade med lätt träningsvärk i kroppen och helt UTVILAD! 😀 (hör inte till vanligheterna tyvärr(#)) vid 7.30. Sitter och njuter av en kopp kaffe och tittar på Vas
God morgon! Tänk vad en dag utomhus i solen kan göra underverk. Sov som en stock i natt och vaknade med lätt träningsvärk i kroppen och helt UTVILAD! 😀 (hör inte till vanligheterna tyvärr(#)) vid 7.30. Sitter och njuter av en kopp kaffe och tittar på Vas
Quote from Funbeat user on 4 March 2012, 09:47Linda: då är vi två som jobbar idag 🙂
Linda: då är vi två som jobbar idag 🙂