Quote from Rasmus Olsson on 28 February 2012, 09:28Du menar samma knep som att köpa längdskidåkning och det gjorde att det aldrig blev nån riktig vinter? Ja, får väl göra det. Lägga ned fyra timmar på att valla om dom, så det riktigt säkert töar bort.
Du menar samma knep som att köpa längdskidåkning och det gjorde att det aldrig blev nån riktig vinter? Ja, får väl göra det. Lägga ned fyra timmar på att valla om dom, så det riktigt säkert töar bort.
Quote from Funbeat user on 28 February 2012, 09:33Toppen (t+)
Toppen (t+)
Quote from Funbeat user on 29 February 2012, 05:05Morrn morrn
Morrn morrn
Quote from Funbeat user on 29 February 2012, 07:34Godmorgon! Såg ut att bli en strålande dag men nu börjar det mulna på lite. Synd.
Godmorgon! Såg ut att bli en strålande dag men nu börjar det mulna på lite. Synd.
Quote from Funbeat user on 29 February 2012, 10:17Celos: Här går det åt andra hållet. 😉
Celos: Här går det åt andra hållet. 😉
Quote from Funbeat user on 29 February 2012, 12:45Fast det klarnade upp igen. Nu är det strålande solsken 🙂
Fast det klarnade upp igen. Nu är det strålande solsken 🙂
Quote from Funbeat user on 3 March 2012, 07:59God morgon! Jag blev upputtad kl. 6.50 i morse. Lite onödigt tycker jag. Nu ska dottern gå på "annat dagis" (Mini-SATS) och sedan ska vi gå på bio och se Prinsessan Lillifee 🙂 Sol är det också!
God morgon! Jag blev upputtad kl. 6.50 i morse. Lite onödigt tycker jag. Nu ska dottern gå på "annat dagis" (Mini-SATS) och sedan ska vi gå på bio och se Prinsessan Lillifee 🙂 Sol är det också!
Quote from Funbeat user on 3 March 2012, 08:25Godmorgon! Strålande sol och morgonpromenaden avklarad. Nu skall jag titta på grannen som försöker lära sig flyga hovercraft (?). Katterna är väääldigt intresserade 😀
Godmorgon! Strålande sol och morgonpromenaden avklarad. Nu skall jag titta på grannen som försöker lära sig flyga hovercraft (?). Katterna är väääldigt intresserade 😀
Quote from Funbeat user on 3 March 2012, 08:27God morgon. Vaknade 07 smått bakis men ska som vanligt på lördagar iväg på bodypump följt av spinning. Kommer att bli tufft. Sedan hem och baka lyxbullar. Dessa innehåller (18st) bl a 1/2 kg smör och 300 g mandelmassa 😀 Tur att man håller igång 🙂
God morgon. Vaknade 07 smått bakis men ska som vanligt på lördagar iväg på bodypump följt av spinning. Kommer att bli tufft. Sedan hem och baka lyxbullar. Dessa innehåller (18st) bl a 1/2 kg smör och 300 g mandelmassa 😀 Tur att man håller igång 🙂
Quote from Funbeat user on 3 March 2012, 08:45Låter jobbigt Jim. Jag hade nog föredragit omvänd ordning på de där passen.
Låter jobbigt Jim. Jag hade nog föredragit omvänd ordning på de där passen.