Quote from Funbeat user on 19 February 2012, 07:52God morgon. I Kiruna har snöovädret från igår lugnat ner sig och ett härligt skidpass under snötyngda träd står för dörren. Någon som ska med?
God morgon. I Kiruna har snöovädret från igår lugnat ner sig och ett härligt skidpass under snötyngda träd står för dörren. Någon som ska med?
Quote from Funbeat user on 19 February 2012, 09:00God Morgon!
Några plusgrader i Gävle. Takdropp.
Våren på väg hoppas jag 🙂
Nu väntar veckans långpass löpning.
God Morgon!
Några plusgrader i Gävle. Takdropp.
Våren på väg hoppas jag 🙂
Nu väntar veckans långpass löpning.
Quote from Funbeat user on 19 February 2012, 09:28God Morgon från ett slaskigt Kallhäll. Snöfallet igår övergick i regn och jag som skulle gå VU-rundan idag..... Får se om det går, det skulle ju vara typiskt att ramla och bryta något när jag ska börja jobba i morgon.
God Morgon från ett slaskigt Kallhäll. Snöfallet igår övergick i regn och jag som skulle gå VU-rundan idag..... Får se om det går, det skulle ju vara typiskt att ramla och bryta något när jag ska börja jobba i morgon.
Quote from Funbeat user on 19 February 2012, 13:33Camilla: stanna inne, lås dörren, kryp ner i sängen och rör dig inte ur fläcken!
Camilla: stanna inne, lås dörren, kryp ner i sängen och rör dig inte ur fläcken!
Quote from Funbeat user on 19 February 2012, 15:44Lite sent för den varningen men jag kan rapportera att jag tog det lugnt och att det på sina ställen hade varit bättre med vattenskidor än joggingskor idag. 🙂
Lite sent för den varningen men jag kan rapportera att jag tog det lugnt och att det på sina ställen hade varit bättre med vattenskidor än joggingskor idag. 🙂
Quote from Funbeat user on 21 February 2012, 05:46säger jag. Dags att gå till jobbet tidiiiiiiiiiiiiiiiiigt 😉 Ha en toppendag 🙂
säger jag. Dags att gå till jobbet tidiiiiiiiiiiiiiiiiigt 😉 Ha en toppendag 🙂
Quote from Funbeat user on 21 February 2012, 07:00Morrn, morrn. Före Heff idag Camilla 🙂
Morrn, morrn. Före Heff idag Camilla 🙂
Quote from Funbeat user on 22 February 2012, 04:40God Morgon!
God Morgon!
Quote from Funbeat user on 22 February 2012, 05:00Morning
Morning
Quote from Funbeat user on 22 February 2012, 05:46God Morgon till världens bästa gäng 😉
God Morgon till världens bästa gäng 😉