Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELGod morgon!
You need to log in to create posts and topics.

Härligt Katarina! Hoppas du får det kalasbra.

Tack för sången Jim 🙂

Och god morgon på er. Vilken fantastisk morgon!

Precis Katarina! Fast den här sången kom upp igår eftermiddag. Läste om tunga saker här på Funbeat och en stund senare kom en av mina elever in till mig som spelar den här låten och då kom jag att tänka på vilken fantastisk text det är. Tyckte den passade

Kat: Ha en jättebra resa och inga brutna bet 🙂

I övrigt, är det någon som vill göra ett kroppsbyte? Jag har en som har rejäl träningsvärk och den kan jag gärna slippa idag.

Godmorgon 😀

Celos: det vet väl alla: käka smarriga bakelser i dagarna i ända!

Hare så kul Katarina, vad ska du göra där?

Nej för fan, byt inte bort en träningsverkssmärtande kropp. Njut av det!

Oooohhh, och jeans på jobbet har jag också. Är det nu man är sådär "busig" som alla tjejer på dejtingsajter tydligen är? Har nog aldrig beskrivit mig som busig..

Tack för alla lyckönskningar! Det ska bli så himla kul och det är nästan en mäktig känsla n

Haha, ja de som kallar sig busiga och har sjuk humor, eller säger sig ha en normal kroppsform, har och är allt annat än de själva beskriver.

Tack för morgonserenaden Jim (t+) Det är en fin sång och Cats röst är fantastisk, då som nu.

Kat, ha det så kul i Engelberg 🙂 Ta det lugnt och hoppa över sista åket (H) Eller var det sista ölen.

God Morgon alla singlor och singlar 😉

Klarblå himmel över Kallhäll, ca 10 grader och lite vind. Nu blir det kaffe! Påtår någon?

God morgon, god morgon!!! Gärna påtår. Är väldigt kaffesugen. Nu blir det fredagsfrukost med kollegorna :-).