Quote from Funbeat user on 25 March 2012, 11:58Heff, det är söndag. Då är det morgon hela dagen om man vill. 😉
Heff, det är söndag. Då är det morgon hela dagen om man vill. 😉
Quote from Funbeat user on 25 March 2012, 12:21Nope inte alls 🙂
Nope inte alls 🙂
Quote from Funbeat user on 25 March 2012, 12:22Nina (t+)
Själv var jag uppe tidigt. Medan de flesta verkade sova en timme extra på morgonen för att ta igen den tappade sommartidstimmen var jag i stället i simhallen. Det var ett smart drag för det var nästan ingen där. Till och från egen bana men ald
Nina (t+)
Själv var jag uppe tidigt. Medan de flesta verkade sova en timme extra på morgonen för att ta igen den tappade sommartidstimmen var jag i stället i simhallen. Det var ett smart drag för det var nästan ingen där. Till och från egen bana men ald
Quote from Funbeat user on 25 March 2012, 17:50Johanna, betyder det att du vill att vi ställer fram klockan en timme varje söndag?
Johanna, betyder det att du vill att vi ställer fram klockan en timme varje söndag?
Quote from Funbeat user on 25 March 2012, 19:34Ja, Camilla, om ni tänker simma 😉
Ja, Camilla, om ni tänker simma 😉
Quote from Funbeat user on 25 March 2012, 20:02Jag säger bara det, vi har en plan 😉
Jag säger bara det, vi har en plan 😉
Quote from Funbeat user on 25 March 2012, 20:11Hehe, ja det är en bra plan....
Hehe, ja det är en bra plan....
Quote from Funbeat user on 26 March 2012, 04:53Morning
Morning
Quote from Funbeat user on 26 March 2012, 06:50Godmorgon! Blir hemma idag. Sonen spyr och har feber.
Godmorgon! Blir hemma idag. Sonen spyr och har feber.
Quote from Funbeat user on 26 March 2012, 07:17Gomorron! Jag har försovit mig. (#) Jag drömde att min chef sa till mig att stänga av larmet. Haha!!
Men barnen är i alla fall uppe och äter pannkakor till frukost. Nu ska jag klyfta apelsiner som dom ska ha med sig till fruktstunden.
Hoppas det blir en
Gomorron! Jag har försovit mig. (#) Jag drömde att min chef sa till mig att stänga av larmet. Haha!!
Men barnen är i alla fall uppe och äter pannkakor till frukost. Nu ska jag klyfta apelsiner som dom ska ha med sig till fruktstunden.
Hoppas det blir en