Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELGod morgon!
You need to log in to create posts and topics.

Godmorgon! 🙂
(Jo Heff, jag FÅR skriva det eftersom jag VAR vaken före klockan sex... 😉 )
Idag har jag hittills hunnit med: vakna, äta frukost, skrapa bilrutan (!), släppa ut hästar och fodra och mocka, samt en hel del wordfeud. Visste väl hela tiden a

God Morgon!

Blir hemma idag med, måste till läkare för att få intyg på det. Lätta moln här i Kallhäll.

Maria, sköt om sonen!

Det verkar som att han har slutat spy nu i allafall. Nu återstår bara att se om jag och dottern klarar oss. Jag brukar tyvärr åka på magsjuka :-(.

Håller tummarna att sonen kryar och att du klarar dig Maria. Magsjuka är sååååå jobbigt.

Nina - drog du din försovningsanledning för din chef???

Ja, det är inget kul alls. Hellre feber i en vecka än magsjuka en dag. Sedan spelar det ingen roll om jag skulle bli sjuk, det är ändå två små som ska ha mat osv.

Missade min lunchträning också :-(. Får improvisera lite hemma istället.

@Maria
En dvd med S lanefelt kanske ? 😉

Haha, det skulle i allafall vara roligt att träna, men inte så jobbigt kanske. Det blir nog ingen träning alls idag. Sonen släppte min hand först nu mer eller mindre och nu är jag helt slut.

@ Heff - är det inte VHS som gäller för en sån klassiker???

@ Maria - hoppas du slipper bli sjuk, kämpa på...

God morgon! Tidigt uppe idag. Åka hemifrån 07.00 och hemma igen till 20.30. Lång dag.... Först lite morgonkonsert ute på en skola med 4 små gitarrtjejer som kompar Jag vill ha en egen måne och senare undervisning. Däremellan ska det bli en löptur men nu s