Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELGod morgon!
You need to log in to create posts and topics.

Ja, man kan ju hoppas 🙂 Jag ska tydligen springa 17 km med en funbeatgrupp på långfredag så då kan jag ju inte bli sjuk. Det blir en riktig prövning för mig som inte sprungit så långt sedan halvmaran i september förra året och som dessutom lider av svå

God Morgon!

Det blir så lättare att börja dagen om solen skiner tycker jag. Ska känna efter ordentligt men nu tror jag att hostan är borta från lungorna så jag kan jobba i helgen. Annars kommer jag väl att glömma bort hur man gör 😉

Kat, sköt om dig oc

Katarina, ät Echinacea. Jag inbillar mig att det hjälper. Blir sällan sjuk och om jag känner att det är på gång och tar det kommer det av sig direkt. Apoteket har också någon ny brustablett med fläderextrakt (tror jag det var, lila rör) mot förkylning som

God morgon på er. Hoppas du slipper bli sjuk Katarina! Själv vaknade jag med rätt rejält halsont så nu kommer väl förkylningen men jag har klarat mig bra länge nu. Hade en lätt förkylning tidigt i höstas. fast det kan ju gå över snabbt 🙂

Hoppas du kan

Frågan är om jag ska prova med Echinacea. Har man väl fått bacilusken är det kanske kört ändå?

Nä, Jim, jag tror inte att det är för sent om det inte har brutit ut på riktigt. Jag brukar ta så fort jag känner det minsta och det hjälper, men det kanske är placeboeffekt, jag kanske bara har ett fantastiskt bra immunförsvar. Igår var jag säker på att

Jag har prövat Echineae och likande, kan tycka det är svårt att veta hur förkylningen skulle ha betett sig men jag minns att jag tyckte den blev lindrigare och gick över fortare även om jag började ta E när den satt igång.

För några år sen blev hade jag

Ska inhandla lite echinacea. Hjälper inte det får det bli det tunga artilleriet. Gammeldansk!

Gomorron singlar!

Mitt liv är helt sinnessjukt! Så nu vet ni det!

Solen skiner och jag hoppas jag kan cykla lite idag. Hoppas ni får en bra dag alla söta singlar! 😀

Kat: Det är du och jag och "springa tillsammans"-fobin alltså? Jag kan möjligen springa med EN (av mig utvald) person, men i grupp? Nej tack. Inte utan en nummerlapp på bröstet i alla fall. (H)