Quote from Funbeat user on 31 March 2012, 06:14Godmorgon från ett regnigt Stockholm. Tur att dagen till största delen skall spenderas inomhus.
Godmorgon från ett regnigt Stockholm. Tur att dagen till största delen skall spenderas inomhus.
Quote from Funbeat user on 31 March 2012, 06:17Här snöar det :/
Här snöar det :/
Quote from Funbeat user on 31 March 2012, 06:20Det har precis börjat här också. Sååå bra när jag skall ut och köra i em och bytte till sommardäck i går :@
Det har precis börjat här också. Sååå bra när jag skall ut och köra i em och bytte till sommardäck i går :@
Quote from Funbeat user on 31 March 2012, 07:12@Celos grattis 🙂
Själv bytte jag för nån vecka sen när det var + 15 här 🙂
Bara att gilla läget ^^
@Celos grattis 🙂
Själv bytte jag för nån vecka sen när det var + 15 här 🙂
Bara att gilla läget ^^
Quote from Funbeat user on 31 March 2012, 07:37God Morgon!
Något vitt som ligger på backen och termometern visar -2
4-2 segern i går värmer liteRapport från Gävle och Brynäs IF
God Morgon!
Något vitt som ligger på backen och termometern visar -2
4-2 segern i går värmer lite
Rapport från Gävle och Brynäs IF
Quote from Funbeat user on 31 March 2012, 07:51Heff: lite tråkigt bara när jag är bortbjuden på middag.
Heff: lite tråkigt bara när jag är bortbjuden på middag.
Quote from Funbeat user on 31 March 2012, 08:17En riktigt god morgon på er från ett soligt Göteborg !
Här laddas det för ett cykelpass.
En riktigt god morgon på er från ett soligt Göteborg !
Här laddas det för ett cykelpass.
Quote from Funbeat user on 31 March 2012, 08:45God morgon jag vaknade till att vinden tjöt när jag kom upp snöade det och solen sken. Riktigt april väder. Bra att det inte är trädgårds väder, nu behöver jag göra rent inne. Ha en findag alla oavsett om ni jobbar el är lediga.
God morgon jag vaknade till att vinden tjöt när jag kom upp snöade det och solen sken. Riktigt april väder. Bra att det inte är trädgårds väder, nu behöver jag göra rent inne. Ha en findag alla oavsett om ni jobbar el är lediga.
Quote from Rasmus Olsson on 31 March 2012, 09:47Nederbörd fick jag nog av igår, tror inte skorna är torra än. Annars är det inget problem. Men just kombon snö och runt nollan och ge sig ut i skogen med skuggiga partier, känns inte helt säkert med räcer och omönstrade däck.
Nederbörd fick jag nog av igår, tror inte skorna är torra än. Annars är det inget problem. Men just kombon snö och runt nollan och ge sig ut i skogen med skuggiga partier, känns inte helt säkert med räcer och omönstrade däck.
Quote from Funbeat user on 31 March 2012, 09:59Det blåste snålt när jag gick över Ringvägen i morse, burr........
Nu har jag snart varit uppe i 5 timmar, hoppas fortsättningen på dagen blir som vi önskar 😉
Det blåste snålt när jag gick över Ringvägen i morse, burr........
Nu har jag snart varit uppe i 5 timmar, hoppas fortsättningen på dagen blir som vi önskar 😉