Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELGod morgon!
You need to log in to create posts and topics.

Att då och då springa i grupp är roligt och motivationshöjande tycker jag! Sprang ett gemensamt funbeatpass innan jul som kallades för Mellandagsrean. 44 km blev det då vilket inte var några större problem då det var långsamt tempo och fikastopp men det v

Kul att du gillar det Jim. Själv tycker jag att det är pest och pina men jag jobbar på att övervinna fobin. Och nej, det är inte bara att jag ogillar det, jag spänner mig och får högre puls och springer mycket sämre än när jag är på egen hand. Men jag job

Kat: Näsan blir såå ren och fin 🙂

Kat: det är bra att du försöker att hänga med, jag tror att gänget nästa fredag är snälla och ser till att du är med och har kul.

Nässköljning ska det bli här hemma i kväll, rapport kommer om jag överlever 😉

Andas inte in och säg ahhhh hela tiden så går det jättebra 😉

Bra Katarina! In i hetluften bara 🙂 Hoppas det går fint!
Nässkölj.....har gjort det en gång. Det var längesedan kan jag säga. Tycker också att det är en jobbig procedur men säkert bra.

Gomorron!
Solen skiner idag igen, men det är fortfarande kallt. Jag har en massa viktiga ärenden men jag hoppas jag hinner ta en cykeltur innan Micke kommer. Men ikväll blir det hemlagad pizza, vin och lite samkväm med vänner. Ska bli mysigt! 😀

Gomorron! VAB igår = sjukt mycket att göra på jobbet idag. Men jag är glad ändå 🙂 Det är ju ändå fredag.

Ha en bra dag alla supersinglar!

God Morgon!

Lite seg start idag men jag hinner till kvällspasset på det sjuka huset..... Ha en toppendag!

Morrn morrn