Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELGod morgon!
You need to log in to create posts and topics.

Ah! Det är alltså HÄR man ska rapportera vädret?
Utanför fönstret i Avesta = sooool. Men isvindar från nordpolen misstänker jag. Ser dock hur skönt ut som helst om man bara står på rätt sida glasrutorna. (H)

Bruse - Räcer med omönstrade däck och skogen låter inte som någon bra kombo oavsett väder...
Iofs vet jag ju inte hur ni Stockholmare definierar skogen, men för mig känns det skogsstigar innehållandes rötter och stenar...

Så definierar jag också skogen. Men jag syftade på räcer som går på småvägar i skogen, på asfalt.

God morgon! (eller nåt)
Det är såna här söndagsmorgnar då man får gå upp i svinottan för att släppa ut hästar som det är sådär extra helt fantastiskt Kul Med Djur. (H)

God Morgon!
Vaknade för tidigt och steg upp kl 07:00. En söndag!!

Goförmiddag 😉 strålande sol när man glaner ut 😀

Gomorron! Fint soldis ute. Hade varit najs att ge sig ut på ett längre löppass och sedan käkat en god söndagsmiddag med någon men det blir till att fortsätta kurera förkylningen. Lite energi för en promenad hoppas jag på, börjar bli tradigt att sitta inne

Krya på dig Jim!

Tack Helena!

Njöt av en fin och kall morgon, solen sken så fint på Söder när pendeln körde förbi Slussen. Fortfarande nöjd med vinterkappan som kommer väl till pass såna här dagar 🙂

Krya på dig Jim!