Quote from Funbeat user on 2 April 2012, 18:42Camilla: Ha det jättebäst där uppe! 😀
Camilla: Ha det jättebäst där uppe! 😀
Quote from Funbeat user on 3 April 2012, 05:25morning
morning
Quote from Funbeat user on 3 April 2012, 05:59På gränsen....god morgon 🙂
På gränsen....god morgon 🙂
Quote from Funbeat user on 3 April 2012, 08:04@Peter. Du gjorde inlägg nr 15000 i denna tråd. Du ska kanske köpa en lott idag? 🙂 Godmorgon!
@Peter. Du gjorde inlägg nr 15000 i denna tråd. Du ska kanske köpa en lott idag? 🙂 Godmorgon!
Quote from Funbeat user on 3 April 2012, 08:57Morrn! Började sådär men blir sakta bättre...
Morrn! Började sådär men blir sakta bättre...
Quote from Funbeat user on 3 April 2012, 09:16Gomorron!
Vi har försovit oss allihop idag. Ingen vaknade av sina larm. (#) Eller jag minns att min har ringt men jag drömde något som gjorde att jag stängde av i sömnen.
Och då känns det konstigt i halsen. Hoppas det går över under dagen för jag har ing
Gomorron!
Vi har försovit oss allihop idag. Ingen vaknade av sina larm. (#) Eller jag minns att min har ringt men jag drömde något som gjorde att jag stängde av i sömnen.
Och då känns det konstigt i halsen. Hoppas det går över under dagen för jag har ing
Quote from Funbeat user on 3 April 2012, 09:41*överväger att börja spöa Heff med att komma först i den här tråden varje dag varannan vecka, bara för att jag kan*
Fast sen är det ju lite jobbigt att gå en trappa upp bara för att skriva i godmorgontråden också... Hmmm.... (H)
*överväger att börja spöa Heff med att komma först i den här tråden varje dag varannan vecka, bara för att jag kan*
Fast sen är det ju lite jobbigt att gå en trappa upp bara för att skriva i godmorgontråden också... Hmmm.... (H)
Quote from Funbeat user on 3 April 2012, 10:39@Jim, tror inte det är någon ide! P-bot på 1000kr........ :@
@Jim, tror inte det är någon ide! P-bot på 1000kr........ :@
Quote from Funbeat user on 3 April 2012, 10:50Andra morgonen/förmiddagen på nya kontoret inne i stan - livet är härligt!
Andra morgonen/förmiddagen på nya kontoret inne i stan - livet är härligt!
Quote from Funbeat user on 3 April 2012, 11:00Aj fan Peter! Beklagar. Desto större anledning 🙂
Aj fan Peter! Beklagar. Desto större anledning 🙂