Quote from Funbeat user on 4 April 2012, 14:05Vi = de som är morronpigga (H)
Vi = de som är morronpigga (H)
Quote from Funbeat user on 5 April 2012, 06:34God morgon!
0-gradigt och solen på väg upp i Gävle
God morgon!
0-gradigt och solen på väg upp i Gävle
Quote from Funbeat user on 5 April 2012, 07:01Gomorron halvdag!
Gomorron halvdag!
Quote from Funbeat user on 5 April 2012, 07:13Gomorron! Kanske inte med Heff´s mått men med mina mått är det morgon i alla fall en timma eller två till. 😉
Det kliar i min hals idag igen. men jag räknar kallt med att det går över om ett par timmar. Trycker jag på *ignore* så kanske jag klarar mig. K
Gomorron! Kanske inte med Heff´s mått men med mina mått är det morgon i alla fall en timma eller två till. 😉
Det kliar i min hals idag igen. men jag räknar kallt med att det går över om ett par timmar. Trycker jag på *ignore* så kanske jag klarar mig. K
Quote from Funbeat user on 5 April 2012, 07:32God morgon, nu knorrar det i magen bäst att fylla på så blir det när man äter vitkålssallad till kvällsmat.
God morgon, nu knorrar det i magen bäst att fylla på så blir det när man äter vitkålssallad till kvällsmat.
Quote from Funbeat user on 6 April 2012, 07:08Godmorgon! Från ett regnigt Stockholm. Tur man skall jobba inomhus idag 🙂
Godmorgon! Från ett regnigt Stockholm. Tur man skall jobba inomhus idag 🙂
Quote from Funbeat user on 6 April 2012, 07:34God Morgon!
Jag ska skringa 2 mil med andra funbeatare idag i detta underara (NOT!) väder.
God Morgon!
Jag ska skringa 2 mil med andra funbeatare idag i detta underara (NOT!) väder.
Quote from Funbeat user on 6 April 2012, 08:01Avundas dig inte Helena (#)
Avundas dig inte Helena (#)
Quote from Funbeat user on 6 April 2012, 08:35Helena, ska du på det långpass jag skulle varit med på med start från Slussen? Jag är nästan lite glad att jag blev förkyld för jag hade inte velat springa långt i det här vädret.. Framför allt inte hamna någonstans där det inte finns dusch (eller ombyte)
Helena, ska du på det långpass jag skulle varit med på med start från Slussen? Jag är nästan lite glad att jag blev förkyld för jag hade inte velat springa långt i det här vädret.. Framför allt inte hamna någonstans där det inte finns dusch (eller ombyte)
Quote from Funbeat user on 6 April 2012, 14:05Det var det passet jag var på. Var faktiskt riktigt trevligt, trots vädret.
Det var det passet jag var på. Var faktiskt riktigt trevligt, trots vädret.