Quote from Funbeat user on 9 April 2012, 08:51Gomorron!
Idag är det måndag och snart är det dags för jobb igen. Jag har verkligen jääättestor lust till det... Har varit hemma i tre veckor och har liksom vant min vid att sova i min egen säng.
Men men, det är bara att ta tjuren vid hornen antar jag.
Ho
Gomorron!
Idag är det måndag och snart är det dags för jobb igen. Jag har verkligen jääättestor lust till det... Har varit hemma i tre veckor och har liksom vant min vid att sova i min egen säng.
Men men, det är bara att ta tjuren vid hornen antar jag.
Ho
Quote from Funbeat user on 9 April 2012, 09:442 läjt Nina, det är strax lunch 😉
2 läjt Nina, det är strax lunch 😉
Quote from Funbeat user on 9 April 2012, 10:31God morgon-förmiddag sliten i kroppen ett varmt bad innan jobbet gör nog gott.
God morgon-förmiddag sliten i kroppen ett varmt bad innan jobbet gör nog gott.
Quote from Funbeat user on 10 April 2012, 05:33Morrn morrn
Morrn morrn
Quote from Funbeat user on 10 April 2012, 07:56Morsning korsning!
Morsning korsning!
Quote from Funbeat user on 10 April 2012, 09:09Godmorgon!
Godmorgon!
Quote from Funbeat user on 11 April 2012, 09:29God morgon! Jag har en härlig mysmorgon idag! Inledde med yoga 7-8 i morse, efter det har det blivit en stadig frukost (med levande ljus! Kändes lyxigt!) och lite tittande på en mysfilm jag hittade på TV. Nu väntar lite matlagning (matlådor för resten av
God morgon! Jag har en härlig mysmorgon idag! Inledde med yoga 7-8 i morse, efter det har det blivit en stadig frukost (med levande ljus! Kändes lyxigt!) och lite tittande på en mysfilm jag hittade på TV. Nu väntar lite matlagning (matlådor för resten av
Quote from Funbeat user on 12 April 2012, 08:06Vaknast i världen? Tror inte det.....Tydligen var det dags att vakna nu. Tja eller då, då jag steg upp.
Mulet i Kallhäll men dagen kommer att bli topp! Långpass, nya jobbskor ( aj aj efter ledigheten) och fb-träff 🙂
Vaknast i världen? Tror inte det.....Tydligen var det dags att vakna nu. Tja eller då, då jag steg upp.
Mulet i Kallhäll men dagen kommer att bli topp! Långpass, nya jobbskor ( aj aj efter ledigheten) och fb-träff 🙂
Quote from Funbeat user on 12 April 2012, 08:08Morrn! Undrar var Heff är...
Skall bli kul med FB-träffen ikväll 😀
Morrn! Undrar var Heff är...
Skall bli kul med FB-träffen ikväll 😀
Quote from Funbeat user on 13 April 2012, 05:05Här Celos..:)
Morrn morrn
Här Celos..:)
Morrn morrn