Quote from Funbeat user on 1 April 2012, 10:33God morgon (typ). Någon som vet om man kan köpa en microvågsugn i närheten av Stockholm Södra?
God morgon (typ). Någon som vet om man kan köpa en microvågsugn i närheten av Stockholm Södra?
Quote from Funbeat user on 1 April 2012, 10:49Godmorgon!
Krya på dig, Jim, det kanske är skönt att komma ut och promenera lite trots förkylning.
Själv väntar jag på mina kompisar som ska vara med barnen medan jag joggar en timme. Det ska bli skönt att komma ut. Det ju hela 3.7 gr nu :-).
Godmorgon!
Krya på dig, Jim, det kanske är skönt att komma ut och promenera lite trots förkylning.
Själv väntar jag på mina kompisar som ska vara med barnen medan jag joggar en timme. Det ska bli skönt att komma ut. Det ju hela 3.7 gr nu :-).
Quote from Funbeat user on 1 April 2012, 11:23Tack Camilla och Maria!
Blev en liten promenad och det var skönt med frisk luft.
Maria, man blir glad av att se att du har kompisar som hjälper dig så att du får lite egentid! (t+)
Tack Camilla och Maria!
Blev en liten promenad och det var skönt med frisk luft.
Maria, man blir glad av att se att du har kompisar som hjälper dig så att du får lite egentid! (t+)
Quote from Funbeat user on 1 April 2012, 14:39Jim, ja jag är så grymt tacksam för mina vänner. Efter de svårigheter jag har gått igenom har jag verkligen insett hur bra de är. De har funnits där och stöttat hela vägen.
Jim, ja jag är så grymt tacksam för mina vänner. Efter de svårigheter jag har gått igenom har jag verkligen insett hur bra de är. De har funnits där och stöttat hela vägen.
Quote from Funbeat user on 2 April 2012, 05:17God morgon
Vindavkylningen är -8 grader, det blåser 24km/h och strax kliver jag på cykeln för att ta mej till jobbet 🙂vädersida -----> http://www.wunderground.com/cgi-bin/findweather/getForecast?brand=wxmap&query=Norrk%C3%B6ping%2C+Sverige
den ä
God morgon
Vindavkylningen är -8 grader, det blåser 24km/h och strax kliver jag på cykeln för att ta mej till jobbet 🙂
vädersida -----> http://www.wunderground.com/cgi-bin/findweather/getForecast?brand=wxmap&query=Norrk%C3%B6ping%2C+Sverige
den ä
Quote from Funbeat user on 2 April 2012, 06:32God Morgon, har packat det sista och strax ska det bli lite frukost.
Kl 8 åker mina föräldrar och jag upp till Fjällnäs, brorsan och hans familj åkte upp i lördag så stugan är varm och lite så där inbodd.Det ska bli skönt att vara ledig och frisk! Ha
God Morgon, har packat det sista och strax ska det bli lite frukost.
Kl 8 åker mina föräldrar och jag upp till Fjällnäs, brorsan och hans familj åkte upp i lördag så stugan är varm och lite så där inbodd.
Det ska bli skönt att vara ledig och frisk! Ha
Quote from Funbeat user on 2 April 2012, 07:45Heff: Tur du har pannben i alla fall 🙂
Camilla: Du får inte göra så där :@ Tala om att du skall åka till Fjällnäs. Ha det helt underbart. Sova länge. Se på den underbara utsikten. Suck...den som ändå vore där....(H:) Ha en underbar ledighet 😀
Heff: Tur du har pannben i alla fall 🙂
Camilla: Du får inte göra så där :@ Tala om att du skall åka till Fjällnäs. Ha det helt underbart. Sova länge. Se på den underbara utsikten. Suck...den som ändå vore där....(H:) Ha en underbar ledighet 😀
Quote from Funbeat user on 2 April 2012, 07:49Tack! Nån annan gång får du hänga med 🙂
Tack! Nån annan gång får du hänga med 🙂
Quote from Funbeat user on 2 April 2012, 07:51Ha det kul och kör försiktigt. Och glöm inte geocacherna 🙂
Ha det kul och kör försiktigt. Och glöm inte geocacherna 🙂
Quote from Funbeat user on 2 April 2012, 08:49Ha det underbart med naturen och trevligt sällskap Camilla
Ha det underbart med naturen och trevligt sällskap Camilla