Quote from Funbeat user on 23 March 2012, 09:25Påtår?!? Jag har inte ens druckit min första.
Påtår?!? Jag har inte ens druckit min första.
Quote from Funbeat user on 23 March 2012, 09:32Vart är världen på väg?
*slår mig för pannan och suckar uppgivet*
Vart är världen på väg?
*slår mig för pannan och suckar uppgivet*
Quote from Funbeat user on 23 March 2012, 10:51Dricker nästa aldrig kaffe 🙂
Dricker nästa aldrig kaffe 🙂
Quote from Funbeat user on 24 March 2012, 09:49God Morgon! + 8 grader och moln, men de rör på sig så det kan bli sol även idag.
Vaknade först strax efter kl 6 och var hungrig, lyckades somna om och sov två timmar till. Frukostmackorna åkte ner i ett nafs, nu blir det mer tidning.
Ha en toppendag al
God Morgon! + 8 grader och moln, men de rör på sig så det kan bli sol även idag.
Vaknade först strax efter kl 6 och var hungrig, lyckades somna om och sov två timmar till. Frukostmackorna åkte ner i ett nafs, nu blir det mer tidning.
Ha en toppendag al
Quote from Andras Matolcsy on 25 March 2012, 08:12God Morgon!
Vindstilla, lite dimmigt men solen håller på att rensa undan den, med andra ord en perfekt dag för havspremiär i min kajak 🙂
God Morgon!
Vindstilla, lite dimmigt men solen håller på att rensa undan den, med andra ord en perfekt dag för havspremiär i min kajak 🙂
Quote from Funbeat user on 25 March 2012, 08:55Kajak..vad tråkigt 😉 (avis )
Kajak..vad tråkigt 😉 (avis )
Quote from Funbeat user on 25 March 2012, 08:57God Morgon alla goa singlar och singlor!
Rätt så blåsigt idag men solen kommer fram. Annika, havskajak låter helt underbart 🙂
God Morgon alla goa singlar och singlor!
Rätt så blåsigt idag men solen kommer fram. Annika, havskajak låter helt underbart 🙂
Quote from Funbeat user on 25 March 2012, 09:26Morrn! Här låter det som godståg dundrar förbi när vindbyarna kommer 🙂
Morrn! Här låter det som godståg dundrar förbi när vindbyarna kommer 🙂
Quote from Funbeat user on 25 March 2012, 10:11Gomojjon!
Jag har tagit på mig blöjan. Nu ska Fiffi ut och leka. Yeeey! (V)
Ha en bra dag alla fina singlar! (H:)
Gomojjon!
Jag har tagit på mig blöjan. Nu ska Fiffi ut och leka. Yeeey! (V)
Ha en bra dag alla fina singlar! (H:)
Quote from Funbeat user on 25 March 2012, 10:54Förlåter dej Nina..men efter KL 0600 är det förmiddag!!!!!!! 🙂
Förlåter dej Nina..men efter KL 0600 är det förmiddag!!!!!!! 🙂