Quote from Funbeat user on 14 May 2012, 06:35Godmorgon, seg måndag
Godmorgon, seg måndag
Quote from Funbeat user on 14 May 2012, 07:13Morning. Sol än så länge men det verkar mulna på.
Morning. Sol än så länge men det verkar mulna på.
Quote from Funbeat user on 14 May 2012, 08:25Gomorron!!
Jag har varit vaken ett tag. Sov dåligt inatt för vädergudarna tyckte att bi skulle vaggas inatt. (#) Men strax är man på väg hem. Ska bara duscha, packa, städa hytten och jobba en timma till. Sen är man landkrabba en vecka igen. Hoppas det bli
Gomorron!!
Jag har varit vaken ett tag. Sov dåligt inatt för vädergudarna tyckte att bi skulle vaggas inatt. (#) Men strax är man på väg hem. Ska bara duscha, packa, städa hytten och jobba en timma till. Sen är man landkrabba en vecka igen. Hoppas det bli
Quote from Funbeat user on 14 May 2012, 08:56God morgon. Känner mig lite täppt och lite tjockt i halsen. Vill_inte_bli_sjuk!
God morgon. Känner mig lite täppt och lite tjockt i halsen. Vill_inte_bli_sjuk!
Quote from Funbeat user on 14 May 2012, 12:30God morgon alla som gjort halva dagen. 12tim pass arbete igår morgon och kväll. oj att jag behövde sova så mycket.
God morgon alla som gjort halva dagen. 12tim pass arbete igår morgon och kväll. oj att jag behövde sova så mycket.
Quote from Funbeat user on 15 May 2012, 06:35Godmorgon, så var det tisdag näst sista arbetsdagen denna vecka.
Godmorgon, så var det tisdag näst sista arbetsdagen denna vecka.
Quote from Funbeat user on 15 May 2012, 07:08Gomorron!
Inatt har jag vaknat sjuttielva gånger. Har legat mer eller mindre vaken sen femsnåret. (#) Har jag blivit pensionär???
Gomorron!
Inatt har jag vaknat sjuttielva gånger. Har legat mer eller mindre vaken sen femsnåret. (#) Har jag blivit pensionär???
Quote from Funbeat user on 15 May 2012, 08:32Kanske Nina 😉
Jag vaknade efter en god natts sömn, hostan väckte mig en gång bara.
Kaffe och DN= God Morgon 🙂
Kanske Nina 😉
Jag vaknade efter en god natts sömn, hostan väckte mig en gång bara.
Kaffe och DN= God Morgon 🙂
Quote from Funbeat user on 15 May 2012, 11:48själv så jobbas det hela helgen med start i morgon.. hade det inte varit så att jag haft tid i tvättstugan idag hade jag åkt till skogen.. eller vänta.. det kanske finns tid i morgonkväll..
själv så jobbas det hela helgen med start i morgon.. hade det inte varit så att jag haft tid i tvättstugan idag hade jag åkt till skogen.. eller vänta.. det kanske finns tid i morgonkväll..
Quote from Funbeat user on 16 May 2012, 07:38Godmorgon! Är ni morgontrötta idag?
Godmorgon! Är ni morgontrötta idag?