Quote from Funbeat user on 17 May 2012, 05:44godmorgon, dags att åka till jobbet..
men jag fattar inte varför jag ska ha halskänningar idag.. (igen)
godmorgon, dags att åka till jobbet..
men jag fattar inte varför jag ska ha halskänningar idag.. (igen)
Quote from Funbeat user on 17 May 2012, 08:37Godmorgon från ett grått Södertälje. En liten spricka i molnen ser jag faktiskt...
Helen, det är trist med halskänningar. Jag har det Var och varannan dag tycker jag. Man funderar ständigt på om det är ok att träna eller om det är någon förkylning på gån
Godmorgon från ett grått Södertälje. En liten spricka i molnen ser jag faktiskt...
Helen, det är trist med halskänningar. Jag har det Var och varannan dag tycker jag. Man funderar ständigt på om det är ok att träna eller om det är någon förkylning på gån
Quote from Funbeat user on 17 May 2012, 09:01God morgon från ett likaledes grått Avesta!
Just hemkommen från 18 km morgonjogg - oj vad öde det var, såg inte till någon människa. Jo, förresten så kom det en på motorcykel. Och i Morgonpasset (i lurarna) ondgjorde dom sig över att det inte var några lö
God morgon från ett likaledes grått Avesta!
Just hemkommen från 18 km morgonjogg - oj vad öde det var, såg inte till någon människa. Jo, förresten så kom det en på motorcykel. Och i Morgonpasset (i lurarna) ondgjorde dom sig över att det inte var några lö
Quote from Jonny Persson on 17 May 2012, 09:16Bra där Jerker!
Bra där Jerker!
Quote from Funbeat user on 17 May 2012, 09:17Godmorgon! Trist och grått i Stockholm också fast det kanske kan klarna upp lite. Morgonens PW avklarad likaså den smärtsamma dejten med skumrullen.
Godmorgon! Trist och grått i Stockholm också fast det kanske kan klarna upp lite. Morgonens PW avklarad likaså den smärtsamma dejten med skumrullen.
Quote from Funbeat user on 17 May 2012, 09:35God morgon! Vaknade av barnröster utanför fönstret. Vacklade mig upp och var nog kvar i drömmarnas land om sol. Vinklade försiktigt upp persiennen......och så stängde jag dem igen. Grått!!
Nu morgonpromenad med lilla gamla monstret i garanterad multi pen
God morgon! Vaknade av barnröster utanför fönstret. Vacklade mig upp och var nog kvar i drömmarnas land om sol. Vinklade försiktigt upp persiennen......och så stängde jag dem igen. Grått!!
Nu morgonpromenad med lilla gamla monstret i garanterad multi pen
Quote from Funbeat user on 17 May 2012, 11:11God morgon, även om jag varit uppe ett tag.
Har börjat grått men solen jobbar på och det blir bara mera blått på himmeln.
Skönt med en ledig dag som börjar med en lång tur i skogen.
God morgon, även om jag varit uppe ett tag.
Har börjat grått men solen jobbar på och det blir bara mera blått på himmeln.
Skönt med en ledig dag som börjar med en lång tur i skogen.
Quote from Funbeat user on 17 May 2012, 17:41Jerker: Vi som jobbar på riktigt hann vakna innan strömmen stack (05:13) och kom därför i tid som vanligt.
*påPIKar, vänligt men bestämt*
Jerker: Vi som jobbar på riktigt hann vakna innan strömmen stack (05:13) och kom därför i tid som vanligt.
*påPIKar, vänligt men bestämt*
Quote from Funbeat user on 18 May 2012, 00:49Jessie: Vadå "på riktigt"? Jag vet att ni bara låtsasjobbar på nätterna...
Jessie: Vadå "på riktigt"? Jag vet att ni bara låtsasjobbar på nätterna...
Quote from Funbeat user on 18 May 2012, 05:24God Morgon! Regn idag, bra att jag jobbar.
God Morgon! Regn idag, bra att jag jobbar.