Quote from Funbeat user on 19 May 2012, 06:57Godmorgon, blir ännu en toppendag vädermässigt ser det ut som
Godmorgon, blir ännu en toppendag vädermässigt ser det ut som
Quote from Funbeat user on 19 May 2012, 06:59Morr! Soligt i Stockholm idag. Ser ut att hålla i sig. 🙂
Morr! Soligt i Stockholm idag. Ser ut att hålla i sig. 🙂
Quote from Rasmus Olsson on 19 May 2012, 07:07Morrn!
Celos, hur gåre med träningen? Fått upp farten än?
Morrn!
Celos, hur gåre med träningen? Fått upp farten än?
Quote from Funbeat user on 19 May 2012, 07:28Bruse: Inte mycket men kag tänkte ge mig på Hovets träning idag. Skall du dit?
Bruse: Inte mycket men kag tänkte ge mig på Hovets träning idag. Skall du dit?
Quote from Rasmus Olsson on 19 May 2012, 07:33Jajemen! Till Farsta.
Kul du kommer! Tänk på att nybörjargruppens rullsnitt är på 23-25 km/h. För att uppnå det rullsnittet kommer marschfarten ligga uppåt 30 och lite över.
Jajemen! Till Farsta.
Kul du kommer! Tänk på att nybörjargruppens rullsnitt är på 23-25 km/h. För att uppnå det rullsnittet kommer marschfarten ligga uppåt 30 och lite över.
Quote from Funbeat user on 19 May 2012, 07:33God Morgon, sol i Kallhäll med 😀
Dags för ett dag i Second Handbutiken, jag har fått ihop ett gäng så jag tror att vi kommer att ha kul tillsammans. Lite trist att vara inne "hela dagen" men jag hoppas på en fin kväll.
God Morgon, sol i Kallhäll med 😀
Dags för ett dag i Second Handbutiken, jag har fått ihop ett gäng så jag tror att vi kommer att ha kul tillsammans. Lite trist att vara inne "hela dagen" men jag hoppas på en fin kväll.
Quote from Funbeat user on 19 May 2012, 07:48Bruse: då får jag hänga med så länge jag kan då.
Bruse: då får jag hänga med så länge jag kan då.
Quote from Funbeat user on 19 May 2012, 07:51Rätt inställning Celos (t+)
Rätt inställning Celos (t+)
Quote from Funbeat user on 19 May 2012, 07:56@Bruse
Klubben kanske skulle se över vad en nybörjare är egentligen, jo jag har erfarenhet av att jobba som ledare för nybörjare...inom cykel... 🙂
@Bruse
Klubben kanske skulle se över vad en nybörjare är egentligen, jo jag har erfarenhet av att jobba som ledare för nybörjare...inom cykel... 🙂
Quote from Rasmus Olsson on 19 May 2012, 08:12Bra där Celos! Så gör jag när jag medvetet hänger på en snabbare grupp. Släpper när det inte går längre. Men under tiden så har jag fått kämpa hårt och fått en utmärkt träning. Nästa gång var jag sen snabbare!
Enda sättet att utvecklas, är att utmana gr
Bra där Celos! Så gör jag när jag medvetet hänger på en snabbare grupp. Släpper när det inte går längre. Men under tiden så har jag fått kämpa hårt och fått en utmärkt träning. Nästa gång var jag sen snabbare!
Enda sättet att utvecklas, är att utmana gr