Quote from Funbeat user on 22 May 2012, 05:549 timmar gjorda. Tänkte mig cirka 8 timmar sömn istället.
9 timmar gjorda. Tänkte mig cirka 8 timmar sömn istället.
Quote from Funbeat user on 22 May 2012, 06:25Kämpa Roger! Jag skall försöka göra 8 idag....vill hem i eftermiddag och ut och cykla.
Kämpa Roger! Jag skall försöka göra 8 idag....vill hem i eftermiddag och ut och cykla.
Quote from Funbeat user on 22 May 2012, 06:50God Morgon!
Tog cyklen på pendeln så jag ska jobbar 8,5 timmar och sen cykla hem, längtar till jag får ta på hjälmen igen 🙂
God Morgon!
Tog cyklen på pendeln så jag ska jobbar 8,5 timmar och sen cykla hem, längtar till jag får ta på hjälmen igen 🙂
Quote from Rasmus Olsson on 22 May 2012, 06:59Äkta längtan Camilla!
Äkta längtan Camilla!
Quote from Funbeat user on 22 May 2012, 07:41godmorgon, nu ska jag sova!
godmorgon, nu ska jag sova!
Quote from Funbeat user on 22 May 2012, 07:47Godmorgon, lyxat till mig med att ta en ledigdag, så det blir en tur på cykeln.
Godmorgon, lyxat till mig med att ta en ledigdag, så det blir en tur på cykeln.
Quote from Funbeat user on 22 May 2012, 08:41Morning från ett halvdisigt Stockholm. Sol än så länge i alla fall.
Sov gott sen ni som jobbat natt!
Morning från ett halvdisigt Stockholm. Sol än så länge i alla fall.
Sov gott sen ni som jobbat natt!
Quote from Funbeat user on 22 May 2012, 13:04Vad härligt det lät, Camilla! Här har varit kalasfint väder i flera dagar, och jag har varje dag känt att "Åh, om jag bara hade haft tid att fixa iordning cykeln!" Tror bestämt det är dags att vår/sommarrusta cykeln i helgen och ge sig ut! 😀
Vad härligt det lät, Camilla! Här har varit kalasfint väder i flera dagar, och jag har varje dag känt att "Åh, om jag bara hade haft tid att fixa iordning cykeln!" Tror bestämt det är dags att vår/sommarrusta cykeln i helgen och ge sig ut! 😀
Quote from Funbeat user on 22 May 2012, 13:25någon som bestämt sig för att föra oljud någonstans utanför huset, fast klart fick höra inatt att jag har så bra hörsel att jag hör åskan som går i norrköping i södertälje.. (fast det åskade faktiskt utanför fikarummet!)
någon som bestämt sig för att föra oljud någonstans utanför huset, fast klart fick höra inatt att jag har så bra hörsel att jag hör åskan som går i norrköping i södertälje.. (fast det åskade faktiskt utanför fikarummet!)
Quote from Funbeat user on 23 May 2012, 07:07God Morgon!
Solen skiner och idag blir det Lean-spel på det sjuka huset. I kväll ska jag på möte med en valberedning vid Huddinge sjukhus. Ha en bra dag!
God Morgon!
Solen skiner och idag blir det Lean-spel på det sjuka huset. I kväll ska jag på möte med en valberedning vid Huddinge sjukhus. Ha en bra dag!