Quote from Funbeat user on 24 May 2012, 11:32väntar på att frukosten ska får sjunka undan lite, sedan ska jag ge mig ut och cykla!
väntar på att frukosten ska får sjunka undan lite, sedan ska jag ge mig ut och cykla!
Quote from Funbeat user on 25 May 2012, 06:47Godmorgon från ett soligt Södertälje
Godmorgon från ett soligt Södertälje
Quote from Funbeat user on 25 May 2012, 07:41Soligt i Kallhäll med, det blir en fin cykeltur till jobbet idag (H). Solkräm på :@
Soligt i Kallhäll med, det blir en fin cykeltur till jobbet idag (H). Solkräm på :@
Quote from Rasmus Olsson on 25 May 2012, 07:52Solkräm? Då kan du ju inte få en dyr och fin cykelbränna. Lite hudcancer har ingen dött av, strunta i kletet.
Solkräm? Då kan du ju inte få en dyr och fin cykelbränna. Lite hudcancer har ingen dött av, strunta i kletet.
Quote from Funbeat user on 25 May 2012, 07:57Bruse, jag har bränt mig några gånger för mycket och det är inte skönt. I det här fallet köper jag inte "om man vill vara fin så får man lida pin". Har lovat min syster att aldrig mer bränna mig.
Bruse, jag har bränt mig några gånger för mycket och det är inte skönt. I det här fallet köper jag inte "om man vill vara fin så får man lida pin". Har lovat min syster att aldrig mer bränna mig.
Quote from Funbeat user on 25 May 2012, 08:07Det är bra Camilla. Det blir solcreme för mig också, typ nr 50 eller nåt.
Det är bra Camilla. Det blir solcreme för mig också, typ nr 50 eller nåt.
Quote from Funbeat user on 25 May 2012, 08:11Du får vara glad att ingen nära till dig har dött av det Bruse....
Du får vara glad att ingen nära till dig har dött av det Bruse....
Quote from Rasmus Olsson on 25 May 2012, 08:28Jag har aldrig gillat att ligga och sola. Något mer meningslöst finns ju inte. Slösa tid på att få en annan hudfärg än den man fötts med. Vad är det att skämmas för, att vi har den hudfärgen vi har? Kanske det kan kallas egorasism, att vitt inte är PK. In
Jag har aldrig gillat att ligga och sola. Något mer meningslöst finns ju inte. Slösa tid på att få en annan hudfärg än den man fötts med. Vad är det att skämmas för, att vi har den hudfärgen vi har? Kanske det kan kallas egorasism, att vitt inte är PK. In
Quote from Funbeat user on 25 May 2012, 08:30Pssst Bruse. Cykelbränna är ett fulare ord än bonnbränna.... *nicka glatt*
Pssst Bruse. Cykelbränna är ett fulare ord än bonnbränna.... *nicka glatt*
Quote from Rasmus Olsson on 25 May 2012, 08:35För att få en snygg cykelbränna krävs det mycket pengar tid och kunskap. Min har kostat mer än 10 000 hittills, vilket bara Mallorcaresan kostade. Kunskapen består i att få byxbenen och tröjan att sluta exakt på samma ställe varje gång, så kanten på bränn
För att få en snygg cykelbränna krävs det mycket pengar tid och kunskap. Min har kostat mer än 10 000 hittills, vilket bara Mallorcaresan kostade. Kunskapen består i att få byxbenen och tröjan att sluta exakt på samma ställe varje gång, så kanten på bränn