Quote from Funbeat user on 25 May 2012, 08:36Bruse, även om vi har ljus hud så reagerar vi olika på att "bara" vara ute i solskenet. Jag blir liksom naturligt tomatröd för sen blir lite brun förutom på magen (lite onödigt i mitt tycke), har haft för ont och inte kunnat sova under åren så jag kör med
Bruse, även om vi har ljus hud så reagerar vi olika på att "bara" vara ute i solskenet. Jag blir liksom naturligt tomatröd för sen blir lite brun förutom på magen (lite onödigt i mitt tycke), har haft för ont och inte kunnat sova under åren så jag kör med
Quote from Rasmus Olsson on 25 May 2012, 08:38Eller så gör man som Klonen med 25% est i sig, han blir bara röd. Han får inte exponera sig i solen alltför mycket. Och han lider inte för det.
Eller så gör man som Klonen med 25% est i sig, han blir bara röd. Han får inte exponera sig i solen alltför mycket. Och han lider inte för det.
Quote from Funbeat user on 25 May 2012, 08:45Bruse: Är man tillräckligt fattig har man bara ETT par shorts och EN tröja. Då är det LÄTT att få knivskarp bränna. Jajjamen.
Bruse: Är man tillräckligt fattig har man bara ETT par shorts och EN tröja. Då är det LÄTT att få knivskarp bränna. Jajjamen.
Quote from Rasmus Olsson on 25 May 2012, 08:49Och de är tajta?
Och de är tajta?
Quote from Funbeat user on 25 May 2012, 08:54Ja helst? 😉
Ja helst? 😉
Quote from Funbeat user on 26 May 2012, 06:15God morgon! Ser fram emot en solig härlig dag 😀
God morgon! Ser fram emot en solig härlig dag 😀
Quote from Funbeat user on 26 May 2012, 06:25Här verkar det inte bli så soligt
Här verkar det inte bli så soligt
Quote from Rasmus Olsson on 26 May 2012, 06:33Katarina, du fåg komma ut å säga hej när vi passerar Huddinge.
Katarina, du fåg komma ut å säga hej när vi passerar Huddinge.
Quote from Funbeat user on 26 May 2012, 06:34Morning
Morning
Quote from Funbeat user on 26 May 2012, 07:03Godmorgon, pefekt cykel väder för mig, mulet men inget regn
Godmorgon, pefekt cykel väder för mig, mulet men inget regn